Probl met achteras van Blaster is opgelost dmv. teflon ;)
Probl met achteras van Blaster is opgelost dmv. teflon ;)
Hoi ik ben hier nieuw, heb mij eer gisteren eene Yamaha Blaster '05 gekocht nu is mijn vraag :
Wat is de idiaale banden druk (in bar) voor op de baan en voor in het bos?
Er liggen nog de originele banden voor onverhard terein op.
En dan heb ik nog een vraag, is deze olie geschikt voor deze Quad
Alvast bedankt
Mvg. Andy
Wat is de idiaale banden druk (in bar) voor op de baan en voor in het bos?
Er liggen nog de originele banden voor onverhard terein op.
En dan heb ik nog een vraag, is deze olie geschikt voor deze Quad
Alvast bedankt
Mvg. Andy
Laatst gewijzigd door Andy001 op wo 05 okt, 2005 19:45, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Easy Quadrider
En druk voor uw banden, ik denk da die van u veel te hard staan, zo een ballone (kon ik die van mijn vrouw maar zo op pompen)
Ge moet da eigenlijk zelf een beetje testen waar ge het liefst mee rijd, en de zoekfuctie eens gebruiken zijn al veeeeeeeeeeeeeeeel topics over geweest
Ge moet da eigenlijk zelf een beetje testen waar ge het liefst mee rijd, en de zoekfuctie eens gebruiken zijn al veeeeeeeeeeeeeeeel topics over geweest
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
als ik jou moes aanraden van 2 takt olie zou ik van motul pakken , ik ken nk, wk zijspan crossers zijn al een paar keer wk-kapioen en nk-kapioen geweest en die zijden dat je aan hun zuigers niks kon zien zou je zo nog meer kunnen rijden maar hun konden geen risico nemen en deden er een nieuwen al tijd in en bij de andere crossers die andere olie gebruikte daar kon je zien dat de zuiger al veel geleden had, du motul is naar mijn mening de beste olie, ik wil nie nu zegge dat je die moet gebruiken maar die raad ik je aan!! hier dit is ie
Natuurlijk voor bij de benzine , this geen transmissie olie he .Dumbass schreef:er staat toch 2takt olie in de titel dus veronderstel dat hij die voor de benzine bedoelt.
Maar ik stel gewoon die vraag tot in mijne vorige scooter van Yamaha ook deze olie deedt en die had er 15.000 gelopen en liep nog gelijk nieuw.
In mijn quad doe ik ook nog altijd een dopje extra (van deze olie) bij een volle tankbeurt (ron98) + dan nog eens het aparte olie reservoir wat voor smering zorgt.
En in mijn banden zit maar 0.5bar, zo komt hij ook uit het fabriek.
Maar 0.5bar vind ik te weinig voor op de weg, laat zich heel sloom handelen.
Nu heb ik eens met 1bar geprobeert en vind ik hem beter handelbaar op de weg.
Bos weet ik niet, nog niet getest.
Bijna alle olie van tegenwoordig met een niet al te goedkope prijs (dus geen 2 takt olie met aardbeien geur ofzoiets) is wel goed. Iedereen houd zijn eigen voorkeur, maar het is allemaal wel goed. Het Blaster blok is al heel 'oud' en ijzersterk. Wat nog belangrijker is naar mijn mening is de olie voor in de versnellingsbak.
-
- Quadracer
- Contacteer:
5 €
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !