ploffen uit carbu?
dus als ik het goed versta kan je niet naar de bougie kleur kijken om te weten of hij te arm of te rijk staat
mijn vermoeden is dat mijn quad te iets te arm staat maar hoe kan ik die dan rijker zetten ? heeft iemand een mooie uitleg met eventueel foto's erbij? er is presies maar 1 grote vijs op mijn carbu maar die is voor het toerental dacht ik
mijn vermoeden is dat mijn quad te iets te arm staat maar hoe kan ik die dan rijker zetten ? heeft iemand een mooie uitleg met eventueel foto's erbij? er is presies maar 1 grote vijs op mijn carbu maar die is voor het toerental dacht ik
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
ja, als ie op hoge gas te arm staat wel ja, voor al de rest helpt een grotere hoofdsproeier just den hond zijn kloten
raptorke: vertel eens wat meer over je mods en zo, en sinds wanneer je dit probleem hebt.
Alle info is welkom, anders ga je nooit een sluitend antwoord krijgen.
een goede test: heb je dit ook voor met je choke aan (of een beetje aan)? Wordt het erger of beter?
raptorke: vertel eens wat meer over je mods en zo, en sinds wanneer je dit probleem hebt.
Alle info is welkom, anders ga je nooit een sluitend antwoord krijgen.
een goede test: heb je dit ook voor met je choke aan (of een beetje aan)? Wordt het erger of beter?
White LTZ-450 - powered by MSD -
mijn quad staat nog in de originele staat dus weet ik niet waarom ik een grotere sproeier zou moeten steken
ik rij vooral op de baan en meestal volle gas , niet heel mijn gas ingeduwt maar zodanig hij niet geforceerd draait
als ik volle gas rij heb ik het niet maar enkel als ik echt op het gemakske rij of in een file sta zou hij durven ploffen en soms erdoor stilvallen
ik rij vooral op de baan en meestal volle gas , niet heel mijn gas ingeduwt maar zodanig hij niet geforceerd draait
als ik volle gas rij heb ik het niet maar enkel als ik echt op het gemakske rij of in een file sta zou hij durven ploffen en soms erdoor stilvallen
het is ook een mogelijkheid dat het uit de luchtfilterbak komt ! ik weet niet precies van waar het komt maar enkel weet ik dat het van onder de zadel komt ,maar ik heb dit ook met een warme motorstevo schreef:ikheb dit ook als hij koud is en dan start zonder chocke of bij een koude motor te snel op de motor afrem,maar mijn vermoeden is dat de plof uit de lucht filterbak komt
greetz
raptorke schreef:mijn quad staat nog in de originele staat dus weet ik niet waarom ik een grotere sproeier zou moeten steken
ik rij vooral op de baan en meestal volle gas , niet heel mijn gas ingeduwt maar zodanig hij niet geforceerd draait
als ik volle gas rij heb ik het niet maar enkel als ik echt op het gemakske rij of in een file sta zou hij durven ploffen en soms erdoor stilvallen
hoe hard loopt hij als gevol gas rijd
-
- Quadrider
- Berichten: 288
- Lid geworden op: do 15 jan, 2004 20:22
- Locatie: rotselaar (aarschot)
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 101
- Lid geworden op: wo 21 jul, 2004 14:53
- Locatie: oppuurs
stevo schreef:ikheb dit ook als hij koud is en dan start zonder chocke of bij een koude motor te snel op de motor afrem,maar mijn vermoeden is dat de plof uit de lucht filterbak komt
greetz
idd heb het ook met mijn z als hij koud staat en dat is inderdaad van uit de luchtfilterbak dat het komt het is precies of uw zadel vliegt omhoog
1ste quad ltz400 model 2003-2004
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
NU LTZ400 MODEL 2005 ! dit is pas een beest
opties : goldspeed nerfbars , tusk stuur , ufo handbeschermers
en minnenkort andere carbu volledige fp uitlaat en nog veel meer
ps: verslijt je banden, niet je ziel
dit is mss een schietstoel optie bij een crashltz400 boy schreef:stevo schreef:ikheb dit ook als hij koud is en dan start zonder chocke of bij een koude motor te snel op de motor afrem,maar mijn vermoeden is dat de plof uit de lucht filterbak komt
greetz
idd heb het ook met mijn z als hij koud staat en dat is inderdaad van uit de luchtfilterbak dat het komt het is precies of uw zadel vliegt omhoog