laat jullie niet beetnemen door deze verkoopspraatjes want die man l#lt gewoon wat uit zijn nek
hij zegt zelf dat ze alleen voor aanpassen, kan nooit werken, ze hebben gewoon veel teveel werk met al die a-armen in te meten, standaard hoef je maar 1 maat aan te houden
Long travel is zeker goed, dan wel de brede a-armen eh,
omdat je een langere weg hebt van het wiel, waardoor je de demping beter kunt kontroleren,
hoe meer grondspelling hoe beter, je moet nu ook niet overdrijven, de wegligging vang je op met de veren,
die 2 veren die erop zitten, beter nog als het er 3 zijn, die kleine dient voor de negatieve van de quad, invering op eigen gewicht,
daarna gaat de 2e of 3e veer werken, voor sprongen of slecht terein, hangt van de sterkte af
*fre
die uitleg is niet slecht over het inmeten van je demper,
je meet idd de travel van je wiel, dan heb je de stroke, negatieve weg inbegrepen, zero preload of niet heeft geen belang, je moet toch een zak hebben van x centimeter
en die customs zijn niet zo duur hoor
Laat de reacties maar komen




