RAPTOR 700 eindelijk alles in orde

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

lowdriver schreef:Hij is bij mij al lekker vuil !! Ik heb ook nog geen papieren maar rij er toch al mee , gewoon tegen de verzekering gezegd dat men moto kapot is en dat dit men vervang voertuig is :wink: Dus kan nu een maand de baan op zonder problemen 8) Dus een TIP voor sommige mensen :lol:
Vind ik toch heel onwaarschijnlijk, hoor. Hoe kan je verzekeraar je voertuig nu verzekeren als vervanginsvoertuig als je er de papieren niet van hebt. Nee nee, wat je zegt, kan niet.
lowdriver
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door lowdriver »

Klinkt mss onwaarschijnlijk maar toch is het zo , is zo gezegd een vervang voertuig van de winkel . Heb alleen het chasis nr moeten doorgeven , stand km ( maar er staat geen km teller op ), eigenaar ( winkel opgegeven ) , en dat ging als een fluitje van een cent !
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Dan heeft je makelaar een blunder gemaakt. Als je iets tegenkomt kan je alles op hem/haar schuiven. Vind ik heel raar dat ie enkel deze gegevens vraagt.

Ga je naar een verzekeringsmakelaar of onderschrijf je via een verzekeringsagent?
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

lowdriver schreef:Klinkt mss onwaarschijnlijk maar toch is het zo , is zo gezegd een vervang voertuig van de winkel . Heb alleen het chasis nr moeten doorgeven , stand km ( maar er staat geen km teller op ), eigenaar ( winkel opgegeven ) , en dat ging als een fluitje van een cent !
hing als een fluitje van een cent
jij bent hier de oplichter voor de verzekering maatschappij als je morgen een ongeval hebt met die quad dan betaal jij alles zelf daar ben ik zeker van en Ivoman ook hij zit namelijk in de verzekeringen heb ook zo al eens iets uit gestoken en heb het mij nadien enorm beklaagd was een dure grap
neem dit niet verkeerd op maar dat is de waarheid
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Eigenlijk wel. Ze gaan er wel van uit dat de client eerlijk is daaromtrent. En dat het voertuig papieren heeft. Dat weet het kleinste kind. Ik zou da toch zo snel mogelijk veranderen hoor. Je weet maar nooit.

Toch vind ik het nog steeds raar dat ze geen papieren hebben gevraagd. Misschien komen ze er nog op uit als men opzoeking doet of het chassisnummer is ingeschreven. Wat dus niet het geval is, he. :roll:

Ik zou contact opnemen en bekennen. Gaan ze veel liever hebben dan dat je niets zegt en hun in het vergewisse laten. Ik zeg je maar wat je best doet, he. De rest is aan jou.
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door yahmmy the one »

ben gisteren voor den eerste keer gaan rijden
man da spel gaat nogal ze, moest wel beetje op het gemak inrijden dus vrij op het koppel rijden :twisted:
diene versnellingsbak is als boter, en de achteruit gaat erin als niet.
man toch wat een plezier! heb nu al meer leute gehad in die paar dagen dan 2 jaar motorijden 8)
en uitbreken dat da doet! niets van grip met die crosbanden op nat wegdek :twisted:

nu nog beetje wachten op de papieren, die kunnen elk moment toekomen vertelde de verdeler!
greeetzzzz conan
:buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: RAPTOR 700 R :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
lowdriver
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door lowdriver »

Hehe macheren doet hij wel he , ik spreek ook uit ondervinding :P
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door yahmmy the one »

lowdriver schreef:Hehe macheren doet hij wel he , ik spreek ook uit ondervinding :P
lowdriver, hoe zit het met jouw papieren en kit???
:buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: RAPTOR 700 R :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
lowdriver
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door lowdriver »

de papieren heb ik in de loop van deze week
de kit heb ik nog niet , maar mis ze nog niet , alleen de snelheidsmeter mss maar rij op het gevoel he :wink:
mg racing company
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door mg racing company »

de mijne rijdt ook zalig alleen wachten op de papieren hé
speedfreak
Quadrider
Quadrider

foto's yamaha kit please

Bericht door speedfreak »

zeg manne kan er mij nu endelijk is ne site geven waar de 700r opstaan met de goedgekeurde yamaha kit de pinkers en heel de prul want volgende week is mijne 700r binnen en daar zetten ze de kit er direct op dus heb geen FLAUW idee hoe hij eruit gaat zien...
zie dat raptor uiterlijk verneukt is....
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Re: foto's yamaha kit please

Bericht door Sharky #3 »

speedfreak schreef:zeg manne kan er mij nu endelijk is ne site geven waar de 700r opstaan met de goedgekeurde yamaha kit de pinkers en heel de prul want volgende week is mijne 700r binnen en daar zetten ze de kit er direct op dus heb geen FLAUW idee hoe hij eruit gaat zien...
zie dat raptor uiterlijk verneukt is....
die homologatie kitten zijn meestal van die goedkope en meestal veel te grote lichtjes
Als ik u was zou ik een set pinkers uitzoeken en deze laten plaatsen in de plaats van die homolegatie kit.
speedfreak
Quadrider
Quadrider

ja ma das die yamaha kit die er op moet en daarna moet ik een papier tekenen dat em gehomologeerd is dus kan er ni echt onder uit. hou jullie op de hoogte hoe ze er uit zien.
el patino
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door el patino »

ik zit ook vol ongeduld te wachten op mn raptor 700
heb mijn dealer wel gezegd dat hij die homologatielit
er NIET moet opzetten,ik moet enkel een papier ondertekenen,
zo is mijn dealer in orde,die kit is echt afschuwelijk
speedfreak
Quadrider
Quadrider

nee echt??? foto's van??? dan kan ik iets veranderen tege dat hij binne komt...
Plaats reactie