olie niveau?
-
lennert ltz 400
- Quadfanaat

olie niveau?
mijn quad staat bijna 2 weken stil ( mijn tandwiellen kapot)
en ik wil gaan rijden dus ik kijk eens naar mijn olie pijl en dat staat op het laagste, dus ik start erens en kijk terug en nu staat hij op goed niveau
.
maar ik denk wel dat er genoeg olie in zit;
maar moet je nu eerst de quad laten draaien of moet je even wachten voor te nakijken van u oilie pijl???
en ik wil gaan rijden dus ik kijk eens naar mijn olie pijl en dat staat op het laagste, dus ik start erens en kijk terug en nu staat hij op goed niveau
.
maar moet je nu eerst de quad laten draaien of moet je even wachten voor te nakijken van u oilie pijl???
ik heb een suzuki ltz 400
www.quadteamwaasland.be
www.quadteamwaasland.be
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
Re: olie niveau?
als je je quad laat draaien wacht je best evenlennert ltz 400 schreef:mijn quad staat bijna 2 weken stil ( mijn tandwiellen kapot)
.
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
team green mcm
- Easy Quadrider

Hij heeft zijn tandwielen kapot, ik neem aan van de aandrijving, dus dat heeft dan toch niets met brokken in zijn carter te maken?Fré schreef:ik zou die quad niet te veel laten draaien met al die brokken in je carter.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"