acces streak
acces streak
hallo
ik heb een vraagje
ik heb een mooie acces streak gezien top 50 maar
ik ben van plan om een
deze setup te maken
70cc
17,5 caberateur
race uitlaat
race koppeling
mallosi onsteking
mallosi powerfiter
wat is dan ongeveer de topsnelheid
en de trekkracht
ik heb een vraagje
ik heb een mooie acces streak gezien top 50 maar
ik ben van plan om een
deze setup te maken
70cc
17,5 caberateur
race uitlaat
race koppeling
mallosi onsteking
mallosi powerfiter
wat is dan ongeveer de topsnelheid
en de trekkracht
-
- Quad Master
- Berichten: 1734
- Lid geworden op: ma 07 mar, 2005 19:16
- Locatie: melle (gentbrugge)
- Contacteer:
deze dus
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quad Master
- Berichten: 1734
- Lid geworden op: ma 07 mar, 2005 19:16
- Locatie: melle (gentbrugge)
- Contacteer:
50ccVDC schreef:Wat voor blok is dat eigenlijk dat er onder steekt?
Lijkt zo iets minarelli-achtig
[url]Engine: 2-Stroke-Liquid-Cooled
Displacement 49.3cc
Compression ratio: 9.0:1
Bore and Stroke: 40x39.2mm
Starter: Electric/Kick
Ignition system: CDI
Max. Torque: 0,64Kg-M/4500Rpm
Max. Power: 7Bhp/7000Rpm
Idle speed: 1800rpm
Carburetor: Mikuni VM-16
Spark Plug: L7YC/BP8ES
Transmission: Automatic V-Belt, C.V.T.
Suspension: Front-Double wishbone, Rear-Mono Damper
Brake front: Drum, Brake rear: Disc
Tyres: Front 19x7-8, Rear 18x9.50-8
Seat height: 720mm
Dry Weight: 136kgs
Maximum load: 150kgs
Fuel: Unleaded Gasoline
Fuel Capacity: 5 Liter
Drive: chain
[/url]
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
willek wel eens zien dat zo'n quad 80 rijdt, ik hoop voor jou van wel, maar kheb mijn twijfels
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
ui mijn ervaring met brommers in de tijd...
begin eerst met een uitlaat (kost al veel geld)
koopt dan een goe vario en koppeling van malossi(polini ook goed, maar malossi is daar beter in) met bijhorende trekveren en drukveer...
dan gade over naar ne cilinder, maar ge moet geen carbu kopen, steekt ne grotere sproeier derin (VOOR TE BEGINNEN)
en tegen dan zijde 18 en edde uw autorijbewijs en kunde nen grotere quad kopen!!
maar 'k denk als ge de eerste stap gedaan hebt gade al heel content zijn
begin eerst met een uitlaat (kost al veel geld)
koopt dan een goe vario en koppeling van malossi(polini ook goed, maar malossi is daar beter in) met bijhorende trekveren en drukveer...
dan gade over naar ne cilinder, maar ge moet geen carbu kopen, steekt ne grotere sproeier derin (VOOR TE BEGINNEN)
en tegen dan zijde 18 en edde uw autorijbewijs en kunde nen grotere quad kopen!!
maar 'k denk als ge de eerste stap gedaan hebt gade al heel content zijn
Polini koppeling zou ik echt afraden, hebben nogal de neiging om vlug krom te trekken als ze niet 100% is afgesteld, spreek uit ervaringLeOke schreef:ui mijn ervaring met brommers in de tijd...
begin eerst met een uitlaat (kost al veel geld)
koopt dan een goe vario en koppeling van malossi(polini ook goed, maar malossi is daar beter in) met bijhorende trekveren en drukveer...