Als moderator wordt er toch van verwacht dat je het forum bij houdt en het zeker iedere dag bekijkt en alles redelijk volgt zodat je direct in kunt grijpen als er wat verkeerd durft of kan gaan.
Dat hoort er nu eenmaal bij.
En dan hoiefde ook nie van die vragen te stellen; " wie heeft die tekst veranderd"
Bedoel dit enkel maar als opbouwende kritiek en val er zeker niemand persoonlijk op aan.
En het geen wat ik ook nog kwijt wil is dat commentaar over dealers niet op een forum thuis hoort.
Ga gewoon naar die bewuste dealer en klap het uit.
En als moderator vind ik ook dat die het recht hebben om zulke topics of antwoorden te verwijderen.
excuses quadshop
-
- Quadrider
- Contacteer:
als er problemen zijn met dealers zeg dat gewoon tege u dealer of ga gewoon naar iemand anders, ik ben nooit perfect tevreden geweest of lvc (vriendelijkheid geen probleem maar mijn quad was ook nooit perfect in orde) ben dan naar opendeurdag van piranha geweest en daar vond ik de mense even vriendelijk en hoorde steeds meer goed commentaar dus ben ik daar maar spulle gaan hale en ben altij tevreden geweest, altij correct.
Wat ik nu probeer te zegge, zeik niet op dit forum over een dealer waar je niet tevreden bent. Zeg het gewoon tegen de dealer, daar heeft hij misschien ook nog iets aan. En zoek een andere/betere dealer
Wat ik nu probeer te zegge, zeik niet op dit forum over een dealer waar je niet tevreden bent. Zeg het gewoon tegen de dealer, daar heeft hij misschien ook nog iets aan. En zoek een andere/betere dealer
Driving a Yamaha blaster
Tja het is een beetje moeilijk allemaal.
Aan de ene kant is iedereen vrij om zijn ervaringen te uiten op het forum, goede en slechte.
Het is gewoon erg jammer dat sommige mensen de zaken uit zn verband trekken en onterecht negatieve dingen vermelden over een dealer.
Maar dat kun je als moderator niet zien, wanneer iemand liegt of niet.
Als je de sterke en zwakke punten van een dealer weet kun je zelf veel beter de dealer uitkiezen die bij je behoeften past. Op elk forum zijn er wel mensen die de zaak verdraaien maar de waarheid komt uiteindelijk toch wel aan het licht.
Aan de ene kant is iedereen vrij om zijn ervaringen te uiten op het forum, goede en slechte.
Het is gewoon erg jammer dat sommige mensen de zaken uit zn verband trekken en onterecht negatieve dingen vermelden over een dealer.
Maar dat kun je als moderator niet zien, wanneer iemand liegt of niet.
Als je de sterke en zwakke punten van een dealer weet kun je zelf veel beter de dealer uitkiezen die bij je behoeften past. Op elk forum zijn er wel mensen die de zaak verdraaien maar de waarheid komt uiteindelijk toch wel aan het licht.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Gewoon een beetje kritisch zijn, helpt meestal wel. Natuurlijk zijn mensen kwaad als blijkt dat een quadshop (eender welke dan) niet aan hun eisen voldeed en dan is het ook logisch dat je de zuivere waarheid niet uit hun mond te horen gaat krijgen, evenmin als dat die shop ook wel wat gaat overdrijven, om hun schade te beperken...