nieuwe aanwinst
-
- Quadracer
de rechtse als je van vooraan bekijkt volges mij
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Ah, dat bedoel je dus. Je hebt de foto recht getrokken, maar wiel staat gedraaid, niet gekanteld. Ik heb dit ook eens gehad, gewoon beide wielen rechtzetten en de bouten terug vastvijzen (ik denk aan de tie rods)...stevo schreef:das juist wat ik bedoel,maar nu heb ik de velg eens gemeten maar die zijn ook niet het zelfde er zit ongeveer 2 cm in
het verschil is groot bij mij toch met baanbanden gaat hij 10 km/h langzamer heb dus ander tandwiel moeten zetten van voor zit nu eene 14 en nu loopt hij 110 ongeveerDomi schreef:Als ik die laatste foto zie,lijkt t mij ook dat t rechtse scheef staat. Ik zeg wel LIJKT. SteveO, merk je veel verschil met baanbanden? Doet het veel aan de snelheid of is da verschil miniem?
greetz