Waar koop ik best?
-
- Easy Quadrider
Waar koop ik best?
Hi,
Ik plan een Raptor700 te kopen. Welke winkel (uit de sponsors of niet) kunnen jullie me aanbevelen, in West-Vlaanderen en verder? Eerlijk gezegd vind ik niet teveel Yamaha-winkels in de Westvlaanders. Heeft iemand nog een tip?
Hoe zit het overigens met de inschrijving van deze quad? Het is tamelijk stil geworden hierover op het forum. Kan ik daar van uit gaan dat alles in orde is nu?
Ik plan een Raptor700 te kopen. Welke winkel (uit de sponsors of niet) kunnen jullie me aanbevelen, in West-Vlaanderen en verder? Eerlijk gezegd vind ik niet teveel Yamaha-winkels in de Westvlaanders. Heeft iemand nog een tip?
Hoe zit het overigens met de inschrijving van deze quad? Het is tamelijk stil geworden hierover op het forum. Kan ik daar van uit gaan dat alles in orde is nu?
-
- Easy Quadrider
-
- Toeschouwer
Re: Waar koop ik best?
Bij all-terrain sport in Pittem kan je er ook krijgen.DJR schreef:Hi,
-
- Easy Quadrider
Ik heb ondertussen al wa rondgereden en goeie info en prijzen bekomen. Bij Dieteren wisten ze me te vertellen dat de homologatie in orde is, maar dat er nog een stuk ontbreekt van de officiele homologatiekit. Eerst wanneer de kit volledig leverbaar is gaan deze samen met de aangevraagde papieren naar de dealers (geschat: eind oktober). Bekend is dat er een klaxon, pinkers, kilometerteller, extra lichten achter en 1 centrale licht vooraan op moeten komen. Ik heb ook een nieuw inschrijvingsformulier gezien dat er nu uitziet zoals een "Fahrzeugschein" in Duitsland, nl. alles wat er op de quad gebouwd moet zitten staat erop vermeld. Dat maakt het de politie wel makkelijk om een quad te controleren, ze moeten enkel kijken wat er op het papiertje staat en checken of de quad dat ook heeft (wat in Duitsland streng gevolgd wordt!). De onderdelen zijn redelijk algemeen beschreven zoals "licht volgens CE2-norm". Moest de officiele kit er nu echt lelijk uitzien, kan je zo mooiere zaken vinden in de toebehoorhandel, enkel erop letten dat je de juiste CE-zaken hebt.
hey,
waar woon je in West Vlaanderen, ga eens langs bij Powerwheels in poperinge.
Je mag er direct eens een testrit mee doen!
www.powerwheels.be
groetjes
waar woon je in West Vlaanderen, ga eens langs bij Powerwheels in poperinge.
Je mag er direct eens een testrit mee doen!
www.powerwheels.be
groetjes
SUZUKI LTR 450!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik zou zegge bij jumpingjet is maaseik en bij quadcentrale heel goed service nadien ben er altijd te vrede van is wel een eindje rijde van bij u
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Toeschouwer
bij lammens in wetteren www.lammensmotors.be
mijne quad komt vandaar en heb daar nooit problemen en hij is ook officieel dealer [/url]
mijne quad komt vandaar en heb daar nooit problemen en hij is ook officieel dealer [/url]
-
- Quadracer
- Contacteer:
is officele dealer van moto's, niet van quads.grizzly 660 schreef:bij lammens in wetteren www.lammensmotors.be
ik woon niet ver van lammens, maar toch rij ik verder voor mijn quad, onderhoud of onderdelen, namelijk tot bij deliege
www.deliegequads.be
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Toeschouwer
ja ik heb daar al veel goeie dinges van gehoord maar nog nooit geweest ,Steffen schreef:is officele dealer van moto's, niet van quads.grizzly 660 schreef:bij lammens in wetteren www.lammensmotors.be
ik woon niet ver van lammens, maar toch rij ik verder voor mijn quad, onderhoud of onderdelen, namelijk tot bij deliege
www.deliegequads.be
greetz
ik zal ne keer moeten gaan kijken zeker .
greetz
Hey,grizzly 660 schreef:ja ik heb daar al veel goeie dinges van gehoord maar nog nooit geweest ,Steffen schreef:is officele dealer van moto's, niet van quads.grizzly 660 schreef:bij lammens in wetteren www.lammensmotors.be
www.deliegequads.be
greetz
ik zal ne keer moeten gaan kijken zeker .
greetz
Jij bent van Outer, heb je niet eens goesting om een toertje te maken??
mss heb jij ook wel mensen met 4x4 of goede banen??
Ik heb hier 2 mensen die ook met 4x4 rijden.
Laat me maar eens iets weten als je zin hebt om tesaam te rijden.
Groeten
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
- Toeschouwer
ik wil zeker
maar het probleem is , ik ben aant bouwen en ik doe alles zelf met hulp van ne vriend .
dus da is voor en na het werk altijd bezig .
tzal voor later zijn vrees ik
ik ga savonds als ik van mijn bouw kom wel een klein toertje hier in de buurt(om te bekomen) maar da is nie echt de moeite voor af te spreken
greetz
maar het probleem is , ik ben aant bouwen en ik doe alles zelf met hulp van ne vriend .
ik ga savonds als ik van mijn bouw kom wel een klein toertje hier in de buurt(om te bekomen) maar da is nie echt de moeite voor af te spreken
greetz
Ok, laat maar iets weten als je eens tijd hebtgrizzly 660 schreef:ik wil zeker
greetz
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<