Polaris Outlaw

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
DJR
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door DJR »

Cool nieuw ding. De nieuwe Troy Lee Editie van de Predator vind ik ook heel geslaagd (zwart chassis, witte plastiek en rode stickers).
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Re: Onafhankelijke vering achteraan

Bericht door Rik350 »

brumm schreef:Snap niet dat jullie zo negatief denken over de onafhankelijke achtervering. Stel je eens een race auto voor met starre achteras? Dan sta je elke bocht dwars en ga je echt niet zo snel. Als ze er mee door gaan experimenteren kan iedereen bergijpen dat dit de toekomst is.

Je moet de veringen natuurlijk wel zien waar voor het gerbuikt wordt, maar onafhankelijk is simpelweg beter. Het is wel wennen waarschijnlijk en moeilijk af te stellen. Maar denk dat men zelfs voor supermoto een snellere quad kunnen maken met onafhankelijke vering.

Ben bang dat jij in de war bent met de diferentieel Heel veel auto's zijn helemaal niet onafhankelijk geveerd, sterker nog haast geen denk ik. Altijd rechte as links en rechts ondersteund door een veer maar niet onafhankelijk zoals bij deze quad te zien is die heeft echt twee knikken in de as om op te kunnen veren. Wat ik mij nu afvraag of dat kastje achter die rubber sok nu een diferentieel is of slechts dient om de twee assen aan te drijven als het een dif is vind ik het niks quad moet starre as achter dat hoort er bij zeker voor een sport model.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Plaats reactie