PGO buxter 250
-
- Quad Expert
- Contacteer:
bij DE Liege staat er nu ook één hij is vanaf vorige week verdeler van die dingen voor oost- vlaanderen als je langs gaat mag je zeker een test rit doen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
En hem ocharme 6 dagen later verkopen?Fredoo schreef:Ik ben sinds zondag eigenaar van een PGO Bugxster 150 , en ik ben er toch tevreden van.
Vooral omdat je die zo kan laten uitbreken in de bochten (in de modder), en dat je veilig zit, EN dat je er met 2 van kan genieten.
Het verbruik is ook een pluspunt (+- 5 l/100km)
Jep evt heAlfredo schreef:En hem ocharme 6 dagen later verkopen?Fredoo schreef:Ik ben sinds zondag eigenaar van een PGO Bugxster 150 , en ik ben er toch tevreden van.
Vooral omdat je die zo kan laten uitbreken in de bochten (in de modder), en dat je veilig zit, EN dat je er met 2 van kan genieten.
Het verbruik is ook een pluspunt (+- 5 l/100km)
Moet nog wachten tot maart eer ik legaal op de baan mag. En de buren klagen teveel als ik op weiden cross in de omgeving.
Dusja
buigrider 250
Tot onze spijt moeten we vaststellen dat de bugrider op het eerste zicht een goed produkt is maar nog vol van de kinderziektes zit zoals weinig koeling alsook slechte thermocontakten, slecht schakeleen van boite etc.
over de motor niets dan lof want dat is een kymcoblok.
koeling is slecht en verbouwen van de radiator naar boven is af te raden omwille van het gevaar van kokende koelvloestof in de nek of gezicht te krijgen
je tis een produkt voor rond de kerk te rijden en meer is het niet.
koeling is slecht en verbouwen van de radiator naar boven is af te raden omwille van het gevaar van kokende koelvloestof in de nek of gezicht te krijgen
Re: buigrider 250
Het gaat hier dan wel op de Bugxster 250 he ?mudfox schreef:Tot onze spijt moeten we vaststellen dat de bugrider op het eerste zicht een goed produkt is maar nog vol van de kinderziektes zit zoals weinig koeling alsook slechte thermocontakten, slecht schakeleen van boite etc.
-
- Quadracer
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: buigrider 250
mudfox schreef:Tot onze spijt moeten we vaststellen dat de bugrider op het eerste zicht een goed produkt is maar nog vol van de kinderziektes zit zoals weinig koeling alsook slechte thermocontakten, slecht schakeleen van boite etc.
Ik ben al even het internet aan het raadplegen, omdat ik intresse heb zo'n PGO 250cc'tje te kopen, maar nu ik die slechte commentaar hoor en toch dit heb gevonden op het internet (quadcentrale => PGO buggie => presentatie )
[url=http://www.quadcentrale.be/pagina_NEW_PGO.htm]
De presentatie staan de hierboven vermelde ziektes?, met hun oplossingen
Zijn deze er dan nog steeds of niet.
De buggy zou dienen voor mijn vrijetijds vervoer, dus een afstanden van max een +- 20km (heen)
Dit een aanrader of niet?
( Aan de Admins, ik ben net nieuw op dit forum dus als het hier niet thuis hoort gelieven dan post te verplaatsen )
Mvg Mats