TEKEN PRO SCHEURBROEK PETITIE ! ! !

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
KFX400RAZR
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door KFX400RAZR »

ik ben nr 772
k&n filtercap , dynojet , rino-uitlaat, reiger vering !! ( last van opstijgend vocht?? www.demeulenaerebvba.be ) (last van teveel RnB ??? www.imotorhead.com)
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

blijven doordrukken jonges!
het laatst stond in het belang van limburg dat er al verschillende crossparcours een permanente vergunning hadden gekregen of gingen kregen, in limburg o.a. LOMMEL, KAULILLE, GENK (!!!!!) en NEEROETEREN (maar zij moeten om de zoveel weekenden 1 weekend sluiten ofzoiets voor de buren.). Hondapark in olmen is nogal wazig en daar zijn ze nog over bezig.

4parcours in limburg, waarvan de verste 45min rijden is voor mij (en de rest van dqt) als ik dat zo hoor in west-vlaanderen zijn wij hier in limburg met ons gat in de boter gevallen qua cross-terreinen :shock:
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Hanzie schreef:blijven doordrukken jonges!
het laatst stond in het belang van limburg dat er al verschillende crossparcours een permanente vergunning hadden gekregen of gingen kregen, in limburg o.a. LOMMEL, KAULILLE, GENK (!!!!!) en NEEROETEREN (maar zij moeten om de zoveel weekenden 1 weekend sluiten ofzoiets voor de buren.). Hondapark in olmen is nogal wazig en daar zijn ze nog over bezig.

4parcours in limburg, waarvan de verste 45min rijden is voor mij (en de rest van dqt) als ik dat zo hoor in west-vlaanderen zijn wij hier in limburg met ons gat in de boter gevallen qua cross-terreinen :shock:
ja in de limburg heb je terreinen hier heb je niks
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

hondapark zou ook een proces aan zijn broek hebben wegens geluidshinder :evil:
hou u vast:
proces is aangspannen door een advocaat die daar in de buurt een buitenverblijf gekocht heeft, hij gaat er maximaal 1x per week naartoe, en al wat hij vraagd is rust en stilte :x
het kieken!!!
Erasmus all the way!
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Goeiemiddag,

Zou jij eens willen posten of het zinvol is om een tegenprotestactie te voeren VOOR het Scheurbroek. Ik ben niet geregistreerd, en ga dat zo houden. Ik vermoed dat een zo een actie echt gaat geapprecieerd worden. Naar het schijnt zijn er al verschillende bonden hun leden op de hoogte aan het brengen om massaal naar Oosterzele te trekken om tegen het protest actie te voeren.

Mvg

deze mail heb ik vandaag ontvangen van iemand kunnen wij daar iets mee doen
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

de protestmars is nu zondag 9 oktober :? ik vrees dat dat bericht een beetje laat komt
voor mij geen probleem, normaal ga ik naar helecine maar voor zoiets wil ik gerust afkomen
maarja, hoeveel gaan er zijn? 10 man? ik ken dat soort afspraken, roepen en tieren tot als puntje bij paaltje komt :?
ik kan ze zo van het forum halen wie er komt, en dat zullen er niet teveel zijn :evil:
Erasmus all the way!
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

wantjes schreef:de protestmars is nu zondag 9 oktober :? ik vrees dat dat bericht een beetje laat komt
voor mij geen probleem, normaal ga ik naar helecine maar voor zoiets wil ik gerust afkomen
maarja, hoeveel gaan er zijn? 10 man? ik ken dat soort afspraken, roepen en tieren tot als puntje bij paaltje komt :?
ik kan ze zo van het forum halen wie er komt, en dat zullen er niet teveel zijn :evil:
ja daar heb je gelijk in als ik zeg dat ik kom ik ook zonder twijfelen maar er zijn er veel die hier op het forum roepen maar niet zullen afkomen zoals altijd
grizzly 660
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door grizzly 660 »

wantjes schreef:naar het schijnt zouden alle protestborden langs de baan in oosterzele verwijderd zijn?! een goed teken mss? weet daar iemand iets meer over?
ps petitie valt precies wat stil!! degenen die nog niet getekent hebben, best nu doen!!!
toch nie ik ben van vandaag op de scheurbroek geweest en er hangen er nog en er is zondag een mars tegen het parcour . er lopen er zelf bij die ik persoonlijk heel goe ken ,
maar ik heb wel voor gestemd hoor .
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

grizzly 660 schreef:
wantjes schreef:naar het schijnt zouden alle protestborden langs de baan in oosterzele verwijderd zijn?! een goed teken mss? weet daar iemand iets meer over?
ps petitie valt precies wat stil!! degenen die nog niet getekent hebben, best nu doen!!!
toch nie ik ben van vandaag op de scheurbroek geweest en er hangen er nog en er is zondag een mars tegen het parcour . er lopen er zelf bij die ik persoonlijk heel goe ken ,
de scheurbroek zelf weet ik niet zijn, maar op de grote baan zouden de borden verdwenen zijn!?
ps goe gestemd jong :wink:
Erasmus all the way!
grizzly 660
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door grizzly 660 »

wantjes schreef:
grizzly 660 schreef:
de scheurbroek zelf weet ik niet zijn, maar op de grote baan zouden de borden verdwenen zijn!?
ps goe gestemd jong :wink:
Als ge op de grote baan in oosterzele rijd richting wetteren zie je een pijl naar rechts(tussen die grote bermen) staan van de betonscentrale (OBBC) daar naar rechts en je komt in de scheurbroek . Als je daar inrijd en het eerste veldbaantje rechts inrijd kom je aan de plaats waar het terrein zou komen . Voor mij de ideale plaats vind ik . Ik weet het want ze zouden zelf een stuk wiede van en kameraad inpakken.

Ik heb zelf goesting om met mijne quad zondag mee te rijden en te doen of mijn neusbloed , zo kan ik ne keer horen wa ze daar allemaal te zeggen hebben .
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

de laatste 6 handtekeningen: allemaal van oosterzele, haha da's een goei :lol:
Erasmus all the way!
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

wantjes schreef:de laatste 6 handtekeningen: allemaal van oosterzele, haha da's een goei :lol:
staan er nog verschillende tussen van oosterzele
het geen dat mij wel is opgevallen dat er mensen van het forum nog niet hebben gestemd en zijn hier zeerveel aanwezig op het forum vind ik jammer :oops:
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

peet schreef:
wantjes schreef:de laatste 6 handtekeningen: allemaal van oosterzele, haha da's een goei :lol:
het geen dat mij wel is opgevallen dat er mensen van het forum nog niet hebben gestemd en zijn hier zeerveel aanwezig op het forum vind ik jammer :oops:
vind ik ook heel jammer, hoe meer faciliteiten er komen hoe beter, en niet alleen voor diegene van oost vlaanderen, maar voor iedereen! iuk vraag mij eigenlijk af hoe het nu met heel die situatie zit, het is er een beetje stiller op geworden... hoe zit het nu eigenlijk?
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

peet schreef:
Is die mail al gestuurd, naar alle leden? Misschien dat we ook eens wat ondersteuning van de admin moeten krijgen op dat vlak...
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

NR 813
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Plaats reactie