Project Hellracer "Quad zoekende.....

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Hellracer
Quadrider
Quadrider

Project Hellracer "Quad zoekende.....

Bericht door Hellracer »

Hello Gasten,

Zoals al gezegt ga ik herbeginnen met quadrijden.

Deze week heb ik mijn occasie trx400 die nog vrij standaard gebleven is.

De staat ervan is motorisch en mechanisch in orde maar estetisch niet echt onderhouden en verzorgt :)

De motor heeft een nieuwe hig compression piston en een complete big bomb uitlaat.

Alle kogellagers zijn vervagen en A-armen zijn ook nieuwe teflon bushings op maat gedraaid.

Ik zal er normaal eerst wat mee rondrijden in deze staat omdat ik de ontspanning echt nodig heb :)

Alleen nerf bars, filter en kettingset zal ik moeten kopen.

Na dit komt er al deze veranderingen:

1) Kader powercoaten in mooie kleurtje samen met achterbrug

2) Mikuni TM36 Carb ( zoals vorige quad, eerste testpersoon hey )

3) 20" vooraan en 18" achteraan

4) nieuwe plastics 2005 en bumper

Dit allemaal voor een kleine 1250euro !!! extra

groeten

ps: Deze week komen eerste foto's
Laatst gewijzigd door Hellracer op di 11 okt, 2005 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

ik ben benieuwd:|
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

ben ook erg benieuwd veel succes !!
Hellracer
Quadrider
Quadrider

Bericht door Hellracer »

Bedankt en hopelijk zal ik er succes mee hebben.
Het budget is niet veel maar ja hopelijk kan ik evenveel plezier mee hebben dan een nieuwe :)
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
VDC
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door VDC »

Ik kijk uit naar de foto's :D
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

eindelijk een "ouwe rot" in het vak die ons nog iets kan tonen en bijbrengen,begon er naar uit te zien dat er nog is een knap projectje kwam (en niet van een 14jarige die van mama en papa veringen krijgt)
groetje Robby (aka SDSracer)
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

Robby schreef:eindelijk een "ouwe rot" in het vak die ons nog iets kan tonen en bijbrengen,begon er naar uit te zien dat er nog is een knap projectje kwam (en niet van een 14jarige die van mama en papa veringen krijgt)
groetje Robby (aka SDSracer)

zielig :?
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
bansheefreak
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bansheefreak »

idd!!
====>team DQT<====

trx450r
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door blasterboy »

k weet nie wa gij der van denk t he ma er zitte der hier veel op het forum van rond de leeftijd van 14-18 en die nog naar school gaan en k weet van veele dat ze hun quad nie gewoon krijge hoor die manne gaan ok alke vrije dag werke voor onderdele enzo te betale ik heb ga ok bijna elk weekend werken voor men quad want moet hem ook voor 3/4 de zelf betalen hoor en ben ook 16 en onderdele zijn ook allemaal voor mijn rekening dus wrs ken t ge der nie teveel vant forum anders wist gfe dat t jong volk hun speeltje ok nie voor nix krijg :?

grtz
ktm sx 450 '09
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

de -18jarigen voelen zich weer eens aangevallen... ik weet niet of jullie het merken,maar ik antwoord de laatste tijd heel weinig op het forum,juist op serieuze vragen en serieuze topics, hellracer is voor mij een oude bekende en voor de iets oudere leden van het quadforum. De merendeel van het forum zijn voor mij jonge kereltjes die gewoon veel blabla ophebben,dat zie je in de laatste topics bij algemeen enzo. degene die zich verontschuldigd hebben chapeau... maar ze zijn niet de enigsten... Ik heb pas ingezien bij de t-shirtenverkoop wie hier de echte leden zijn (en niet voor het geld hoor,maar voor de betaaltermijn) en ik heb met andere zakendoenders op forum ook gesproken en er zijn veel probleemgevallen hier met wanbetalers,of mensen die bestellen en het dan niet kunnen betalen... omdat mama en pap niet meer willen. Ik weet ook wel dat er jongeren zijn die ervoor werken,maar 3/4 zijn andere hoor. Ik hoop juist dat er snel een leeftijdslimiet op komt en desnoods betalend,want meerendeel ziet dit als een chatbox of ontmoetingsplaats zoals chat to be waar je al je zever op kwijt kunt terwijl het een Quadforum is. Op andere fora gaat het er heel anders aan toe.dus jullie moeten je niet aangevallen voelen heb geen namen genoemd,sorry hellracer voor je topic te verdoezelen,maar tmoest er ff uit. hou ons op de hoogte van je project
greetz
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Robby schreef:de -18jarigen voelen zich weer eens aangevallen... ik weet niet of jullie het merken,maar ik antwoord de laatste tijd heel weinig op het forum,juist op serieuze vragen en serieuze topics, hellracer is voor mij een oude bekende en voor de iets oudere leden van het quadforum. De merendeel van het forum zijn voor mij jonge kereltjes die gewoon veel blabla ophebben,dat zie je in de laatste topics bij algemeen enzo. degene die zich verontschuldigd hebben chapeau... maar ze zijn niet de enigsten... Ik heb pas ingezien bij de t-shirtenverkoop wie hier de echte leden zijn (en niet voor het geld hoor,maar voor de betaaltermijn) en ik heb met andere zakendoenders op forum ook gesproken en er zijn veel probleemgevallen hier met wanbetalers,of mensen die bestellen en het dan niet kunnen betalen... omdat mama en pap niet meer willen. Ik weet ook wel dat er jongeren zijn die ervoor werken,maar 3/4 zijn andere hoor. Ik hoop juist dat er snel een leeftijdslimiet op komt en desnoods betalend,want meerendeel ziet dit als een chatbox of ontmoetingsplaats zoals chat to be waar je al je zever op kwijt kunt terwijl het een Quadforum is. Op andere fora gaat het er heel anders aan toe.dus jullie moeten je niet aangevallen voelen heb geen namen genoemd,sorry hellracer voor je topic te verdoezelen,maar tmoest er ff uit. hou ons op de hoogte van je project
greetz
Helemaal mee eens, en zeker weten dat hellracer weer een prachtig project ervan maakt 8)
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

Volkomen gelijk Robby. Kan het me voorstellen hoe ge u hierover voelt, zeker met het geval dat je daar aanhaalt vd t-shirt verkoop. Anywayz,kijk uit naar Hellracer zn project! Veel succes!
Hellracer
Quadrider
Quadrider

Bericht door Hellracer »

Tot grote spijt zal het geen 400ex project worden omdat na 2de keer langsgaan om deze quad beter te bekijken hij dus ingeschreven is met oude papieren van HOnda CM400 motor en ook als motorfiets.

Ik heb dus geen motor rijbewijs en zal ik dus iets anders moeten zoeken.

Maar ik blijf erbij, ik wil terug een quad en word het een project zal ik deze zeker op het forum plaatsen

afwachtend op een nieuwe koopje, .... als je er vind, zijn ze welkom
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Hellracer
Quadrider
Quadrider

Bericht door Hellracer »

Wel gasten het is een gasgas450 geworden :)
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

wow wat een beestje 8) pics ?

@robby als je te klagen hebt over jongeren over dergelijke oké maar hou et voor u eigen.. de jongeren houden de quadwereld levend denk daar maar eens aan :!:
honda the power of dreams
honda trx400 !
Plaats reactie