Iemand ervaring met deze helm?
-
- Quadrunner
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
jatointjuh schreef:gaat het hier om "no fear"?
http://www.nofearmx.com/store/2005_optimal_helmet.html
159$ staat er op de site,
dus de prijs hier kan toch gauw 180€ zijn
Weet je al hoeveel je ervoor moet neertellen, Vyrena?
Als recreatieve rijder hoef je niet meteen naar de tophelmen te grijpen. Uiteraard zijn die kwalitatief gezien pakken beter, maar ook de naam zal je voor een groot deel betalen.
Voor de recreatieve rijder vind je al erg degelijke helmen tussen de 125 en 250€.
Als ik trouwens zie hoeveel helmen er tegen de vlakte gaan na het rijden, stel ik mij ook wel is vragen bij de breeksterkte die nog gaat resten bij een ongeval.
Voor de recreatieve rijder vind je al erg degelijke helmen tussen de 125 en 250€.
Als ik trouwens zie hoeveel helmen er tegen de vlakte gaan na het rijden, stel ik mij ook wel is vragen bij de breeksterkte die nog gaat resten bij een ongeval.
When going gets tough, the tough get going
-
- Quadracer
ik rij met een airoh (heeft me maar 80€ gekost )
die helm heeft al heel wat meegemaakt
en hij is nog heel en verf gaat enzo gaat er niet vanaf
die helm heeft al heel wat meegemaakt
en hij is nog heel en verf gaat enzo gaat er niet vanaf
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...