Na lang zoeken werd het een GASGAS Wild 450
Na lang zoeken werd het een GASGAS Wild 450
Hello Guys,
Wel ik wou eerst een project als quad maar uiteindelijk is het een competitie klaar quad geworden en dit is de GASGAS 450 .
Na enkele ritten besef ik dat dit een echte competitie quad is aangezien je bijna alles hebt die je normaal bij een gewone quad dus Z400 of raptor bij bijkopen en dan nog onbetaalbare onderdelen zoals Ohlins vering , Brembo Remmen,...
Standaard : Injectie Marelli Magneto (ferrari gebruikt dat merk), 450cc motor met Dubbelliggende nokkenassen, verbreed tot 130cm vooraan, achteras competitie, geventileerde remmen, nerfs bars, handgas, chassis armor, cromoly kader, open luchtfilter en race uitlaat, hydraulische koppeling, bumper, antivibe stuurstang en renthal stuur, verlichte km-teller, 18liter tank, RAZR banden rondom, enzo
Ale ik vind het echt vet voor iets minder geld dan een standaard YAM450.
Sommige kregen misschien schrik voor verdelers en stukken, wel je kan je stukken in 3 verschillende verdelers bestellen in belgie en als niet in voorraad slects 2 weken wachten. Alledaagse stukken hebben ze liggen..
Hier heb je een fotoke:
Oordeling na 2 weekends:
Als ik hem moet vergelijken met mijn vorige quads, nog meer power dan mijn bombardier baja, speels als mijn 400ex en ligging en vering niet te beschrijven , plakt aan de grond.
Later komen details foto's.
Groeten
Wel ik wou eerst een project als quad maar uiteindelijk is het een competitie klaar quad geworden en dit is de GASGAS 450 .
Na enkele ritten besef ik dat dit een echte competitie quad is aangezien je bijna alles hebt die je normaal bij een gewone quad dus Z400 of raptor bij bijkopen en dan nog onbetaalbare onderdelen zoals Ohlins vering , Brembo Remmen,...
Standaard : Injectie Marelli Magneto (ferrari gebruikt dat merk), 450cc motor met Dubbelliggende nokkenassen, verbreed tot 130cm vooraan, achteras competitie, geventileerde remmen, nerfs bars, handgas, chassis armor, cromoly kader, open luchtfilter en race uitlaat, hydraulische koppeling, bumper, antivibe stuurstang en renthal stuur, verlichte km-teller, 18liter tank, RAZR banden rondom, enzo
Ale ik vind het echt vet voor iets minder geld dan een standaard YAM450.
Sommige kregen misschien schrik voor verdelers en stukken, wel je kan je stukken in 3 verschillende verdelers bestellen in belgie en als niet in voorraad slects 2 weken wachten. Alledaagse stukken hebben ze liggen..
Hier heb je een fotoke:
Oordeling na 2 weekends:
Als ik hem moet vergelijken met mijn vorige quads, nog meer power dan mijn bombardier baja, speels als mijn 400ex en ligging en vering niet te beschrijven , plakt aan de grond.
Later komen details foto's.
Groeten
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
het énige wat me stoort bij de gasgas, is die (voor mij) lelijke voorplastic
voor de rest echt wel een BOM van een quad, ohlins standaard enzo, daar kunnen andere merken nog iets van leren
veel succes met je quad éh man
zit er nu géén project meer in? of ga je aan den deze toch wel 't één en ander aan verandere?...
voor de rest echt wel een BOM van een quad, ohlins standaard enzo, daar kunnen andere merken nog iets van leren
veel succes met je quad éh man
zit er nu géén project meer in? of ga je aan den deze toch wel 't één en ander aan verandere?...
Pure adrenaline attached with a license plate !
Vind de GasGas mechanisch een knappe quad, maar wat looks betreft hebben ze er ni veel kaas van gegeten.
Voor wie puur rijplezier boven alles gaat, is die plastiek kap maar bijkomstig natuurlijk.
Wat zijn de plannen voor de toekomst?? Competitie induiken of gewoon recreatief rijden?
Voor wie puur rijplezier boven alles gaat, is die plastiek kap maar bijkomstig natuurlijk.
Wat zijn de plannen voor de toekomst?? Competitie induiken of gewoon recreatief rijden?
When going gets tough, the tough get going
-
- Quadracer
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
mooie quad die gaat aardig:) veel succes ermee
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
inderdaad, vind hem ook wel goed rijden, maar tegen een vering van vls (intrax) kan niets op vind ik en heb al met veel gereden.
En inderdaad, de standaard vormgeving vind ik ook niet alles, zeker niet waar de lamp zit, echt ni te doen, ma zo vind ik em beter:
En inderdaad, de standaard vormgeving vind ik ook niet alles, zeker niet waar de lamp zit, echt ni te doen, ma zo vind ik em beter:
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Wel deze quad vind ik dus ook heel estetisch afgewerkt maar zag het ook pas als ik hem in het echt zag.
De voorkant kan op een foto raar lijken maar hij is echt af, ale ieder zijn goesting.
En die geventileerde remmen van brembo daar komen foto's van
De voorkant kan op een foto raar lijken maar hij is echt af, ale ieder zijn goesting.
En die geventileerde remmen van brembo daar komen foto's van
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!