quad smeren
quad smeren
ik wil nu voor de 2de keer mijn quad smeren moet ik dan ook weer eene nieuwe oliefilter steken aangezien dit bij de eerste smering gebeurd is, en als ik hem smeer welke olie.is de 10W/40 synthetic 4 stroke olie daar goed voor of is deze alleen maar goed om bij te schudden.
greetz
greetz
ik denk toch dat het duidelijk is, ik ga mijn nippels niet smeren met 10W/40 heSg6 schreef:ge spreekt een beke chinees voor ons hoor, alle toch voor mij.
Ge smeert uw quad dus met olie hoe doe je dit dan?? olie in vetspuit en de nippels doorgaan met olie??
Ge bedoelt verzekers het verversen van olie??
Hey Stevo,
Als ik olie wissel, vervang ik ook altijd de oliefilter.
Normaal gezien wordt de filter vervangen na 2 oliewissels maar ik doe dat bij iedere oliewissel, moet ge zelf uitmaken.
Die olie 10w40 is zeker goed, ge moet wel kijken dat als ge 1e keer nieuwe olie erop doet dat ge altijd bij dat type olie blijft.
Ge moet bijvoorbeeld niet van vol-synthetische naar half-synthetische gaan.
Grtzzz.
Als ik olie wissel, vervang ik ook altijd de oliefilter.
Normaal gezien wordt de filter vervangen na 2 oliewissels maar ik doe dat bij iedere oliewissel, moet ge zelf uitmaken.
Die olie 10w40 is zeker goed, ge moet wel kijken dat als ge 1e keer nieuwe olie erop doet dat ge altijd bij dat type olie blijft.
Ge moet bijvoorbeeld niet van vol-synthetische naar half-synthetische gaan.
Grtzzz.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Van half-synthetische naar vol-synthetische mag wel.den dj schreef:Wat is eigenlijk de rede waarom je niet van half- naar vol -syntetische olie mag overstappen ?
Brengt dat eventuele schade mee aan de motor?
Alvast bedankt
Van vol naar half mag niet.
Dat hebben ze mij van kleins af aan geleerd dat dat niet mocht, waarom precies weet ik ook niet
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"