raptor 660
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
raptor 660
halle heb ook 660 raptor en elke keer dak zo halve a volledige dag gereden heb moek er olie bij doen, en blijkbaar geen heel klein beetje....
is dit normaal..... en ook hij durft af en toe keer uitvallen als ik bv in neutraal aan lichten sta... help me guys .... dus voor de mechaniekers onder ons..... let me know groetjes laurent
is dit normaal..... en ook hij durft af en toe keer uitvallen als ik bv in neutraal aan lichten sta... help me guys .... dus voor de mechaniekers onder ons..... let me know groetjes laurent
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
hij is van midden 2004.... vind da ook raar zenne ma ja ze zeggen da da normaal was... en tja doe er liever elke keer olie dan dat em goe is dan dat em zonder olie rijdt he
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-
- Quadracer
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Bijna iedere Raptor verbruikt olie, mijn Grizzly heeft nog 100 ml op 100 km verbruikt
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Re: raptor 660
Olieverbruik : Er is nagenoeg géén raptor die géén olie nodig heeft. Slijtage thv. zuiger/zuigerveren is steeds mogelijk : is natuurlijk te zien hoe je er mee rijdt of indien je niet de eerste eigenaar bent : hoe ermee gereden is.Beachboyke69 schreef:halle heb ook 660 raptor en elke keer dak zo halve a volledige dag gereden heb moek er olie bij doen, en blijkbaar geen heel klein beetje....
Stilvallen in neutraal : controleer even of je carburator niet los is
gekomen of aan't loskomen is uit zijn rubber aansluitstukken aan
motorzijde. Gebeurt wel eens.
mijn raptor is van april 2005 en verbruikt momenteel nog bijna zo goed als niets van olie, soms denk ik; 't is reeds een tijdje geleden dat ik naar mijn oliepijl keek en dan nog moet ik er meestal niet eens wat bijdoen,...
't zal wel nog veranderen zeker, mijn vorige raptor wist er wel reeds van, die was van 2002,...
groetjes
't zal wel nog veranderen zeker, mijn vorige raptor wist er wel reeds van, die was van 2002,...
groetjes
SUZUKI LTR 450!
-
- Toeschouwer