Zal wel lang duren voordat ze verkrijgbaar zijn ben ik bang, Huevos 7 was binnen 1 dag uitverkocht. Ik ben benieuwd wat ze nu hebben gemaakt, bijna alle Bomb Squad rijders zijn weg naar Akraix. Maar van die Akraix video was ik niet echt enthousiast, montage van Huevos is een stuk beter.
ze moeten terug naar de basics --> weg met diene freestyle ( da kunne welle toch ni na doen )
en zoals in de eerste huevos'kes meer gecross in de bossen enz! 't echte quadten
komt 'm in december bij u uit ralph, of komt ie dan pas in tha USA uit
hoho, dan hedde gij mij nog ni zien rije zekers? ik rij die allemol deraf..
ja oké, maar ik vind da toch spectaculairder dan altijd da zelfste jumpke en dan éne dien zen benen is over zen stuur legt ze
Franky schreef:hoho, dan hedde gij mij nog ni zien rije zekers? ik rij die allemol deraf..
ja oké, maar ik vind da toch spectaculairder dan altijd da zelfste jumpke en dan éne dien zen benen is over zen stuur legt ze
Heb je het over de boompjes die op je pad liggen? Inderdaad ja, de races in een bos, zijn vele spectaculairder, zeker als je ziet tegen welke snelheid ze daardoor jagen...
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be