RAPTOR 700 eindelijk alles in orde
-
- Quadrunner
-
- Quadracer
- Contacteer:
je kan dit koppelen aan een autoverzekeringyahmmy the one schreef:hoeveel is de verzekering eigelijk??? en kan je de quad koppelen aan een autoverzekering????
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Quadrunner
bedankt, twas da da ik moest weten!Steffen schreef:je kan dit koppelen aan een autoverzekeringyahmmy the one schreef:hoeveel is de verzekering eigelijk??? en kan je de quad koppelen aan een autoverzekering????
greetz
waarschijnlijk zal de verzekering lager liggen dan en ook 15 kw naar het schijnt..
afwachten op morgen de grote dag der papieren!!???
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
Re: RAPTOR 700 vandaag de grote dag???
vooraleer comentaar te geven ga ik alvast ff sorry zeggen door het lang wegblijven hieryahmmy the one schreef:hallo allemaal!
ik ben dus nieuw hier...
heb onlangs mijn motor (R1) verkocht om eerst gedacht een ducati monster s4r aan te schaffen
maar aangezien de hoge prijs en het verlies aan leute op een moto verkies ik een andere weg in te gaan, dus waarom keer gene quad kopen
mijn voorkeur gaat naar een raptor 700
heb het internet al honderd keer aangesproken om info te vinden maar das nie gemakkelijk te vinden zo blijkt...
waarom dan niet eens een vraagje stellen aan de quad-experts op dit forum
dus het moet een raptor 700 worden, heb gelezen op dit forum dat er al zijn die ene hebben
wat is de aankoopprijs van zo'n spel? duur in onderhoud? die homologatiekit? is da nu al in orde?
allé alvast bedankt
greetzzz
yahmmy the one
ik heb met een gsxr600 gereden en daarna een quad gekocht (raptor350)
heb deze 3 maand later terug weggedaan omdat ik de snelheid miste van de motor en gefrustreerd graakte van de hinderlijke autos die ik nu terug rustig achter me laat
als je op de baan gaat rijden denk dan toch maar tweemaal na , wat ik van plan ben is men gsxr750 houden die ik nu heb en als ik eens geld teveel heb een banshee of zo met aanhangwagen voor offroad wat fun te beleven waar een quad toch het best tot zijn recht komt
-
- Quadrunner
laat me wel duidelijk stellen dat ik geen quad gekocht heb omdat het me financieel beter uitkomt, helemaal niet.sjarty schreef:vooraleer comentaar te geven ga ik alvast ff sorry zeggen door het lang wegblijven hieryahmmy the one schreef:hallo allemaal!
ik ben dus nieuw hier...
heb onlangs mijn motor (R1) verkocht om eerst gedacht een ducati monster s4r aan te schaffen
maar aangezien de hoge prijs en het verlies aan leute op een moto verkies ik een andere weg in te gaan, dus waarom keer gene quad kopen
heb het internet al honderd keer aangesproken om info te vinden maar das nie gemakkelijk te vinden zo blijkt...
dus het moet een raptor 700 worden, heb gelezen op dit forum dat er al zijn die ene hebben
wat is de aankoopprijs van zo'n spel? duur in onderhoud? die homologatiekit? is da nu al in orde?
allé alvast bedankt
greetzzz
yahmmy the one
heb deze 3 maand later terug weggedaan omdat ik de snelheid miste van de motor en gefrustreerd graakte van de hinderlijke autos die ik nu terug rustig achter me laat
als je op de baan gaat rijden denk dan toch maar tweemaal na , wat ik van plan ben is men gsxr750 houden die ik nu heb en als ik eens geld teveel heb een banshee of zo met aanhangwagen voor offroad wat fun te beleven waar een quad toch het best tot zijn recht komt
de reden is eigelijk om mezelf beetje in te tomen tegen al da groot geweld zoals ne R1 of soes. ik werd het beu altijd te horen dat er weer een of andere maat ne stuik gezet te hebbe, dat de moto verre schroot was..
ik ben tot inzicht gekomen dat ik me niet kan inhouden op ne moto, dat ik alle dagen 250 moest rijden langs de vaart en dat mijn sliders en schoenen moesten afgeschreept worden...
zo ga je ook op zoek naar de grenzen en heb ik op tijd stop kunnen zeggen...
en aangezien ik al een grote voorliefde had voor quads, en er op reis mee had gereden, waarom dan geen kopen?
kweet da spel gaat geen 300 gelijk ne moto, maar da maakt mij niet uit!
ik vind genoeg plezier in het quadrijden, zonder dat ik spijt heb dat ik niet meer rap kan rijden op de baan.
kweet ook dat ik me anders moet gaan gedragen op de baan...
mijn quadje was echt wel een bewuste keuze
over financiele aspecten heb ik niks gezegd hooryahmmy the one schreef:laat me wel duidelijk stellen dat ik geen quad gekocht heb omdat het me financieel beter uitkomt, helemaal niet.sjarty schreef:vooraleer comentaar te geven ga ik alvast ff sorry zeggen door het lang wegblijven hieryahmmy the one schreef:hallo allemaal!
ik ben dus nieuw hier...
allé alvast bedankt
greetzzz
yahmmy the one
de reden is eigelijk om mezelf beetje in te tomen tegen al da groot geweld zoals ne R1 of soes. ik werd het beu altijd te horen dat er weer een of andere maat ne stuik gezet te hebbe, dat de moto verre schroot was..
ik ben tot inzicht gekomen dat ik me niet kan inhouden op ne moto, dat ik alle dagen 250 moest rijden langs de vaart en dat mijn sliders en schoenen moesten afgeschreept worden...
zo ga je ook op zoek naar de grenzen en heb ik op tijd stop kunnen zeggen...
en aangezien ik al een grote voorliefde had voor quads, en er op reis mee had gereden, waarom dan geen kopen?
kweet da spel gaat geen 300 gelijk ne moto, maar da maakt mij niet uit!
ik vind genoeg plezier in het quadrijden, zonder dat ik spijt heb dat ik niet meer rap kan rijden op de baan.
kweet ook dat ik me anders moet gaan gedragen op de baan...
mijn quadje was echt wel een bewuste keuze
wat ik nog een zeer groot minpunt is , is dat je nooit ver kan gaan zoals via autostrade maar uiteraard is dit persoonlijk he
hoop uiteraard dat je er lol mee hebt maar die knietjes tegen de grond vind ik toch net iets leuker dan op 2 wieltjes door de bocht met de quad
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
DIKKE SCHIT
weet het yahmmy ik ook zene... word er zot van.
+ zit mee nog grotere schit nu hebben ze in de clinic weer een barstje gezien op ne scan in men heup en als da door barst... GEVOLG terug half jaar me 2 KLOTE krukken gaan. ni me bmw rijden, ni mee mene nieuwe raptor 700r rijden (waar dak nog ni mee de baan op geweest ben)
maja de dingen die da ge voor kunt hebben zeker...
is wel ni juiste topic maar wou het maar effe zeggen dat het erg is op de papieren wachten maar dat altijd nog erger kan...
+ zit mee nog grotere schit nu hebben ze in de clinic weer een barstje gezien op ne scan in men heup en als da door barst... GEVOLG terug half jaar me 2 KLOTE krukken gaan. ni me bmw rijden, ni mee mene nieuwe raptor 700r rijden (waar dak nog ni mee de baan op geweest ben)
is wel ni juiste topic maar wou het maar effe zeggen dat het erg is op de papieren wachten maar dat altijd nog erger kan...
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadrunner
Re: DIKKE SCHIT
het spijt me dat te horen...speedfreak schreef:weet het yahmmy ik ook zene... word er zot van.
sterkte en veel beterschap
-
- Quadrider
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
de reden dak mij ne quad heb gekocht is dak mee ne koersmoto mij zou verongelukken, en tja ne quad gaat nie zo zo hard....
mee racemotor zou ik snel aan kaap van de 300 zitten denk ik
laat ons zwijgen nog over de boetes dak ik zou hebben gehad;;;; PFFFFFFFFFFFFFFF
laat ons zwijgen nog over de boetes dak ik zou hebben gehad;;;; PFFFFFFFFFFFFFFF
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-
- Quadrunner
voila nog zo eneBeachboyke69 schreef:de reden dak mij ne quad heb gekocht is dak mee ne koersmoto mij zou verongelukken, en tja ne quad gaat nie zo zo hard....