EML quads........ the best? zo duur?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

vls heeft veel weg van eml ja
maar veel is verbetert alles licht in trillings rubbers
en is van een heel ander staal soort gemaakt
en je kan alle blokken die jij zelf wil er in hebben als je dat wil
en vls rijdt wel een heel stuk better dan eml hoor
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
bertmat
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door bertmat »

Nikolas, op pagina 1 van dit onderwerp schreef je : Voor mij geen W-tec.

Vind je ook niet dat dit een "gewaagde" uitspraak is?

Ik vraag me af of de desbetreffend merk blij is met dergelijke uitlatingen......
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ja, terwijl de de techniek en alles zo mooi vind.... Heb je dr wel eens op gereden?
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

heb van het weekend ook op w-tec gereden
vind er weinig op aan temerken
alleen vind ik dat ze meer rubbers moesten gebruiken om de trillingen uit het stuur enzo tehalen
dat vind ik echt een heel erg groot plus punt van vls hij trilt zo weinig

maar het maakt niet uit of je op
vls
w-tec
yamaha
honda
EML rijdt licht aan het mens dat er op zit en wat die met ze rechter had doet

gewaagde uitspraak vind ik het ook no-limit als je daeler word van w-tec
hoe ben je der eigenleuk opgekomen op daeler teworden?
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ja maar vind je het gek dat hij trilt, er ligt in DIE W-tec ook een kanon van een blok! Zet er bv een 450 in dan is het al veel minder.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

ik zou niets liever of'n VLS hebben 8) 8) die dingen zijn gewoon op je gemaakt ! zithouding is direct perfect wat je bij YFZ/TRX/LTR/.. niet kunt zeggen !

grtzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

ja kwam houwding is de vls echt wel de beste vind ik zelf

de ktm blokken in de vls zijn toch ook kanonnen en die trillen ook niet zo hard

denk dat het gewoon effe wennen is aan dat trillen in het stuur
je hebt altyd wel wat digen dat je extra opvalt als je der voor het eerst oprijdt
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Dit is al een oud topic dus waarom zou nicolas dat niet hebben mogen zeggen? Hij wist denk ik nog heel niet dat hij dealer zou worden toen.
Tony
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Tony »

Frank is in ieder geval nog wakker!!!!!! Ik kan me herinneren dat Nicolas is gaan trainen met VLS, of zou ik dat misschien gedroomd hebben :wink:
To finish first, you first have to finish
VLS KTM 560
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

bertmat schreef:Nikolas, op pagina 1 van dit onderwerp schreef je : Voor mij geen W-tec.

Vind je ook niet dat dit een "gewaagde" uitspraak is?

Ik vraag me af of de desbetreffend merk blij is met dergelijke uitlatingen......
Ja Bert, jammer dat jij naast het dealerschap hebt gegrepen hé, natrappen noem ik dat, zoals nog verschillende berichten waarvan jij de auteur bent. Voor de objectieve lezers hier, je moet maar eens zoeken op auteur "bertmat".

Ik wil klaar en duidelijk antwoorden op mijn eigen reactie van 5 augustus :
In dit bericht heb ik het over de VLS en W-tec Eraser. Op dat moment was er nog geen sprake van de W-tec Eraser Evo zoals die nu aangeboden wordt, hoogstens werden wat foto's door Tommie gepost van het prototype met naar mijn mening dan ook lelijke neus. Zowel de VLS als de W-tec Eraser zijn niet aan mij besteed : te groot, te zwaar, niet mijn stijl van rijden, net zoals ik als een houten plank op een Raptor rijdt.
Op PDV heb ik de Evo voor het eerst gezien en was er direct weg van (bertmat was er ook trouwens). Daarom heb ik direct contact gezocht om het merk te verdelen in België.

Wat betreft de twee bedrijven moet ik van beide mijn mening herzien :
VLS : heb intussen de super service van Wil ervaren. Doet alles wat ie kan om klant tevreden te stellen en moet zeggen dat de Intrax vering die hij voor mij heeft laten maken super is en het beste met wat ik tot nu toe gereden heb, zonder twijfel. Hoop dat ik verder met hem kan samenwerken op dat gebied en hoop nog veel klanten vooruit te helpen met die super vering.

W-tec : binnenkort ben ik er terug en beloof ik de nodige foto's te nemen. Ongeloofelijk wat die mensen ter beschikking hebben van materiaal en mensen. In totaal werkt men er met 16 mensen (samen met de side cars die men maakt in hetzelfde bedrijf). Een dergelijke professionele structuur heb ik nog niet veel gezien in metaalwerkbedrijven die ik ken. Het machinepark is indrukwekkend met CNC draai, frees en snijmachines en nog heel wat meer waar ik eigenlijk niet genoeg verstand van heb. Denk dat mensen als Fré er ter plaatse klaar komen :lol: . Het rek met cromolybdeen staal dat er ligt is volgens mij algauw 100.000 waard !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

No limit ! je kan bert ook niet de schuld geven... het is een oud topic dus moet je de uitspraken relativeren samen met de evolutie van de W-tec!

maar iedere piloot heeft zijn quad ! de ene rijdt beter met TRX de andere met VLS !

nolimit : PM je me nog ff ivm passage pottelberg ? :wink:

grtz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
turbomugge
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door turbomugge »

ik heb de frames gezien die van deliege kwamen en na de training bij MCLB gewoon in 2 gescheurd waren!!!!en wees maar gerust ik ga hier geen dingen posten waar ik niet zeker van benook heb ik een stuur gezien van jan maegerman dat van deliege kwam(EML-copie) at in 2 stukken gebroken was,dat kan ik me niet voorstellen van een echt EML stuur of VLS stuur hoor!ik ga hem nie afbreken maar zeg enkel hetgeen waar ik wel zeker van ben...
sidecarcross,my way of life
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

turbomugge schreef:ik heb de frames gezien die van deliege kwamen en na de training bij MCLB gewoon in 2 gescheurd waren!!!!en wees maar gerust ik ga hier geen dingen posten waar ik niet zeker van benook heb ik een stuur gezien van jan maegerman dat van deliege kwam(EML-copie) at in 2 stukken gebroken was,dat kan ik me niet voorstellen van een echt EML stuur of VLS stuur hoor!ik ga hem nie afbreken maar zeg enkel hetgeen waar ik wel zeker van ben...
Hij is gestopt met zelf quads te bouwen...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Als je interesse hebt, contacteer eens Bremske, heeft een EML staan die zo goed als nieuw is en perfect onderhouden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bleu devil

Bericht door bleu devil »

wat contrak teer of zo iets :oops:
Plaats reactie