Z of trx 400
Z of trx 400
wil een andere quad heb nu met een blaster rond gerede maar twijfel nu tussen de Z of de nieuwe honda 400
ik zou jullie mening eens willen
ik zou jullie mening eens willen
-
- Quadrider
waarom dan niet voor de trx-400 ralph ?
ik heb er zelf een en heb lang getwijfelt tussen een z en een trx400 maar ik heb dan toch voor een honda gekozen omdat het verschil in snelheid zeer miniem was .. ik vind de baanligging (zelfs met crossbanden) zeker en vast goed bij een honda.
Ik raad zeker de z/kfx niet af maar moest ik weer een quad kopen ik zou zeker en vast terug voor de honda trx400 gaan
persoonlijk vind ik de look van een trx400 ook mooier ten opzichte van een z (zeker het zwarte model 2006).
het enige grote verschil tussen een trx400 en een z is dat een trx400 enkel nokkenas is en een z dubbel nokkenas..
ik zou zeggen ga gewoon op het uiterlijk af en pak wat je mooi vind
ik heb er zelf een en heb lang getwijfelt tussen een z en een trx400 maar ik heb dan toch voor een honda gekozen omdat het verschil in snelheid zeer miniem was .. ik vind de baanligging (zelfs met crossbanden) zeker en vast goed bij een honda.
Ik raad zeker de z/kfx niet af maar moest ik weer een quad kopen ik zou zeker en vast terug voor de honda trx400 gaan
persoonlijk vind ik de look van een trx400 ook mooier ten opzichte van een z (zeker het zwarte model 2006).
het enige grote verschil tussen een trx400 en een z is dat een trx400 enkel nokkenas is en een z dubbel nokkenas..
ik zou zeggen ga gewoon op het uiterlijk af en pak wat je mooi vind
honda the power of dreams
honda trx400 !
honda trx400 !
-
- Quadrider
-
- Quadracer
qua snelheid is het volgens mij zoal blasterke 27 zegt zeer meniem en mij zegge ze da het frame van de 400 ex sterker en ddegelijker is als een van een z/kfx
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen