Power Box/ Boost bottle
-
- Quadrider
- Contacteer:
Power Box/ Boost bottle
Ik heb ergens gelezen dat zo'n boost bottle wel degelijk effect heeft, maar hier op het forum is daar veel onenigheid over. Niemand weet eig of het nu goed werkt of niet. Ik wil wel zoiets is proberen, maar wa voor systeem is da om da aan te sluiten en wa kwaliteit kan ik verwachten?
Misschien iemand die da al geprobeerd heeft? Alle info is welkom
Misschien iemand die da al geprobeerd heeft? Alle info is welkom
Driving a Yamaha blaster
-
- Easy Quadrider
heb eentje steken op mijn quad, en moet zeggen als je je quad goed hebt afgesteld, dan heet zo een bottle weinig of geen nut, mss een ietsjes betere gasreactie maar verder
naar mijn mening enkel goed als je weet dat je quad te rijk afgesteld staat (vb tijdens rodage, of koudere wintermaanden), dat hij dan nog een goede reactie heeft..
naar mijn mening enkel goed als je weet dat je quad te rijk afgesteld staat (vb tijdens rodage, of koudere wintermaanden), dat hij dan nog een goede reactie heeft..
Yamaha Banshee
-
- Quadrider
- Contacteer:
Hoe wordt zo'n bottle aangesloten ? Moet je daar nog speciale aanhechtingstukken voor kopen?banshee--lover schreef:is'n simpel systeem ! de overtollige benzine wordt in die ''bottle'' opgeslagen en afgegeven wanneer er wat ''teweinig'' is ! dus maakt idd een snellere gaz reactie ! zal merkelijk voelbaar zijn bij het uitkomen van een bocht !
groeten
Driving a Yamaha blaster