Fp+silencer uitlaat
Fp+silencer uitlaat
Heb me een suzuki Z-400 gekocht (nog in originele staat)maar zou er een nieuwe einddemper op willen zetten van Fp+silencer .Moet ik dan nog iets aanpassen om deze uitlaat te plaatsen? (bv nieuwe sproeier,luchtfilter of iets dergelijks)
Alvast bedankt
Grtz
Alvast bedankt
Grtz
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
Om een verschil te voelen zou je best:
-rejetten
-andere luchtfilter (vb K&N)
want enkel een een demper zal niet veel verschil zijn alleen qua geluid
-rejetten
-andere luchtfilter (vb K&N)
want enkel een een demper zal niet veel verschil zijn alleen qua geluid
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Re: Fp+silencer uitlaat
Ik heb met de mijne ook z400 gewoon sproeier 135 gestoken dus 5 meer als origineel en de mengschroef halve draai meer open. Ene vriend van mij heeft de k&n filter gestoken maar dat maakt gene zak verschil uit.den dj schreef:Heb me een suzuki Z-400 gekocht (nog in originele staat)maar zou er een nieuwe einddemper op willen zetten van Fp+silencer .Moet ik dan nog iets aanpassen om deze uitlaat te plaatsen? (bv nieuwe sproeier,luchtfilter of iets dergelijks)
Alvast bedankt
Grtz
Alleen nu begin ik sterk te twijfelen of ik wel een fp zou kiezen.Ik heb de zoek functie gebruikt i.v.m. einddemper en er is blijkbaar zoveel keuze en ervaringen van mensen dat ik het echt ni meer weet .Zal er is moeten over slapen denk ik
Grtz Dirk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
Special Edidition (sold)
Ja dat kabaal is het hem juist
.Mag uiteraard meer kabaal maken dan een originele demper maar ook ni overdreven .Ik vertrek s'morgens vrij vroeg naar het werk (5u40) en mijn garage is aan een apartementsblok.
Ik wil heel den blok ni wakker maken he! Ik zou graag eens wat mensen willen ontmoeten (en is gaan toeren natuurlijk
)die met verschillende merken van demper rijden dan kan ik misschien een goede keuze maken!
Alvast bedankt!
Grtz Dirk
Ik wil heel den blok ni wakker maken he! Ik zou graag eens wat mensen willen ontmoeten (en is gaan toeren natuurlijk
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
Special Edidition (sold)