Fp+silencer uitlaat

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Fp+silencer uitlaat

Bericht door den dj »

Heb me een suzuki Z-400 gekocht (nog in originele staat)maar zou er een nieuwe einddemper op willen zetten van Fp+silencer .Moet ik dan nog iets aanpassen om deze uitlaat te plaatsen? (bv nieuwe sproeier,luchtfilter of iets dergelijks)
Alvast bedankt
Grtz
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Om een verschil te voelen zou je best:
-rejetten
-andere luchtfilter (vb K&N)

want enkel een een demper zal niet veel verschil zijn alleen qua geluid
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Joel
Quadrider
Quadrider

Re: Fp+silencer uitlaat

Bericht door Joel »

den dj schreef:Heb me een suzuki Z-400 gekocht (nog in originele staat)maar zou er een nieuwe einddemper op willen zetten van Fp+silencer .Moet ik dan nog iets aanpassen om deze uitlaat te plaatsen? (bv nieuwe sproeier,luchtfilter of iets dergelijks)
Alvast bedankt
Grtz
Ik heb met de mijne ook z400 gewoon sproeier 135 gestoken dus 5 meer als origineel en de mengschroef halve draai meer open. Ene vriend van mij heeft de k&n filter gestoken maar dat maakt gene zak verschil uit.
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

bedankt! nu weet ik wat ik moet doen
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Alleen nu begin ik sterk te twijfelen of ik wel een fp zou kiezen.Ik heb de zoek functie gebruikt i.v.m. einddemper en er is blijkbaar zoveel keuze en ervaringen van mensen dat ik het echt ni meer weet .Zal er is moeten over slapen denk ik
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Ik heb een Doma op mijne Z400, prachtig ding, indien gewenst in titanium, zoner silencer een serieus kabaal, en met is 't een ideale uitlaat voor op de weg... Leuk geluid, niet overdreven...
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Ja dat kabaal is het hem juist :cry: .Mag uiteraard meer kabaal maken dan een originele demper maar ook ni overdreven .Ik vertrek s'morgens vrij vroeg naar het werk (5u40) en mijn garage is aan een apartementsblok.
Ik wil heel den blok ni wakker maken he! Ik zou graag eens wat mensen willen ontmoeten (en is gaan toeren natuurlijk :D )die met verschillende merken van demper rijden dan kan ik misschien een goede keuze maken! :lol: Alvast bedankt!
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
Red King
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Red King »

Als je een FP met demper neemt, dan boor je best een gaatje van 12 mm in de silencer of uw demper wordt te warm
Suzuki - Kingquad
Plaats reactie