Kijk eens op http://www.dqt.be voor de rest van de foto's

Raptor Babe 350 schreef:We komen er al bijna een jaar en nog niemand gezien daar! Hopelijk blijft het zo! Anders moeten we een 2de job gaan zoeken
Die 2de job zal dan MP zijn, dan kan ik de boetes wegwerkenRaptor Babe 350 schreef:We komen er al bijna een jaar en nog niemand gezien daar! Hopelijk blijft het zo! Anders moeten we een 2de job gaan zoeken

Wonen in Houthalen-Oost. Normaal gezien gaan we alle zondagen rijden. Zijn normaal gezien met 5.jenzie schreef:Raptor Babe 350 schreef:We komen er al bijna een jaar en nog niemand gezien daar! Hopelijk blijft het zo! Anders moeten we een 2de job gaan zoeken
Ik zie dat je van Houthalen bent,wanneer gaan jullie nog eens toeren?
Ben zelf ook van Houthalen!
Greeetzzzz

Mag je als MP misschien met je quad daar rijden om te controleren!Blasterke200 schreef:Die 2de job zal dan MP zijn, dan kan ik de boetes wegwerkenRaptor Babe 350 schreef:We komen er al bijna een jaar en nog niemand gezien daar! Hopelijk blijft het zo! Anders moeten we een 2de job gaan zoeken![]()

Wonen in Houthalen-Oost. Normaal gezien gaan we alle zondagen rijden. Zijn met 5( als er niemand stukken heeftRaptor Babe 350 schreef:jenzie schreef:Raptor Babe 350 schreef:We komen er al bijna een jaar en nog niemand gezien daar! Hopelijk blijft het zo! Anders moeten we een 2de job gaan zoeken
Greeetzzzz
Ja da kunnen we eens ne keer doen want ik rij nu altijd alleen omdat ne kameraad zijne quad nog nie heeft en da kan nog enkele maanden duren!Raptor Babe 350 schreef:Raptor Babe 350 schreef:Wonen in Houthalen-Oost. Normaal gezien gaan we alle zondagen rijden. Zijn met 5( als er niemand stukken heeftjenzie schreef:
GreeetzzzzMisschien keertje samen rijden? Ga jij normaal in je eentje?