nieuw op dit forum

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
tonygs
Toeschouwer
Toeschouwer

nieuw op dit forum

Bericht door tonygs »

hoi allemaal

ik ben nieuw op dit forum en onmiddellijk al enkele vraagjes.
ik ben aan het overwegen om mijne moto weg te doen en een quad te kopen.
het is de bedoeling om hem te gebruiken voor woon werk verkeer (30km/dag) en als hobby.
het zou zeker een 4x4 moeten zijn en boven de 600cc en tweede hands.
is het te doen om er gewoon mee op de openbare weg te rijden met het verkeer mee?
gewoonlijk worden deze modellen ingeschreven als landbouwvoertuig, is dat een nadeel?
zijn er dealers die eventueel een overname doen?

niemand die er één wil ruilen op een triumph speedmaster?

alvst bedankt

tony
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

één ding is zeker, wanneer je je landbouw quad als landbouw machien inschrijft mag je in theorie max 40 km/h rijden, moet je een zwaailicht hebben... maar het voordeel is dat je minder verzekering moet betaten en die quads zijn in het algemeen niet gemaakt om snel te rijden.

anders is er de grizzly van yamaha, de brute force van kawasaki king quad van suzuki en dan heb je nog de bombardier.

Greetz,
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

waarom moet een een 4x4 zijn? je bent meer benadeeld met een 4x4 op de weg, dan met een sportmodel (betere baanligging)...
Pure adrenaline attached with a license plate !
tonygs
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door tonygs »

franky

ik hou zo niet van die sportmodellen en ik wil van tijd tot tijd ook eens het zwaardere werk proberen.

tony
tom beest
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Re: nieuw op dit forum

Bericht door tom beest »

tonygs schreef:hoi allemaal

ik ben nieuw op dit forum en onmiddellijk al enkele vraagjes.
ik ben aan het overwegen om mijne moto weg te doen en een quad te kopen.
het is de bedoeling om hem te gebruiken voor woon werk verkeer (30km/dag) en als hobby.
het zou zeker een 4x4 moeten zijn en boven de 600cc en tweede hands.
is het te doen om er gewoon mee op de openbare weg te rijden met het verkeer mee?
gewoonlijk worden deze modellen ingeschreven als landbouwvoertuig, is dat een nadeel?
zijn er dealers die eventueel een overname doen?

niemand die er één wil ruilen op een triumph speedmaster?

alvst bedankt

tony

gewoon doen :!: :!: :!:

heb jaren met moto gereden en nu staat hij al maanden stil in een hoekje in de garage zou beter dat ding eens weg doen

quad is fun man :!: :!:

neem goeie inlichtingen ivm met wetgevingen want er zijn er wat in de maak ook voor 4x4 :cry:
www.quadtuning.be stay tuned!

for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS

moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

wat mij erg verrast was de polaris scrambler 500 ho. moet je is nar kijken. is het beste van 2 werelden een beetje.
hmmmmmm. eat me..
Plaats reactie