verbruik van een utility
35l
amai liever den uwe dan de mijne
omdat je het over mazout hebt neem ik aan dat deze 4x4 enkel off-road (geen kenteken) gebruikt werd, of kan dat ook als je jeep is ingeschreven als landbouwvoertuig ?? ken de wettelijke regels hieromtrend niet echt ma dacht dat tractors ed wel met mazout mochten rijden....
of ben je gewoon een creatieve tanker ??
amai liever den uwe dan de mijne
omdat je het over mazout hebt neem ik aan dat deze 4x4 enkel off-road (geen kenteken) gebruikt werd, of kan dat ook als je jeep is ingeschreven als landbouwvoertuig ?? ken de wettelijke regels hieromtrend niet echt ma dacht dat tractors ed wel met mazout mochten rijden....
of ben je gewoon een creatieve tanker ??
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
Heb eens terug gerekend en jawel ik zit iets over de 20 liter.
Nl. 22.3 liter per 100 km.
Is redelijk wa maar er moeten dan ook 2 cilinders op draaienen het motorke moet wa power geven ook.
Dan maar een iets of wa meerverbruik.
Het is het een of het ander.
Nl. 22.3 liter per 100 km.
Is redelijk wa maar er moeten dan ook 2 cilinders op draaienen het motorke moet wa power geven ook.
Dan maar een iets of wa meerverbruik.
Het is het een of het ander.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
Vandaag gereden met de toerrit....
Grizzly 660cc met 27" Mud lite.....
+- 20L op 100Km.....
Met standaard bandjes scheelt dat zeker 5 liter.
Grizzly 660cc met 27" Mud lite.....
+- 20L op 100Km.....
Met standaard bandjes scheelt dat zeker 5 liter.
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
- Red King
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: vr 19 nov, 2004 18:08
- Locatie: stekene
- Contacteer:
Zelfde rit gereden als Ad, 10.5 liter met 26" bearclaws.
Dat is nog eens een argument als de "groene" me tegen houden
Ivo
Dat is nog eens een argument als de "groene" me tegen houden
Ivo
Laatst gewijzigd door Red King op za 12 nov, 2005 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki - Kingquad
Ik rij met kawa kfx400 en zo samen met een grizzly 660 een 600 km gereden off road natuurlijk . Wij vielen op geen km na telkens samen op reserve op ongeveer 100 km en als we tankte de kfx 400 rond de 8 a9 L en de grizzly telkens net het dubbele. Maar in de toekomst word het bij mij toch ook nog een grizzly denk . Het is en blijft een hobby en die paar liter benzine per week lig ik ook ni van wakkerRed King schreef:Zelfde rit gereden als Ad, 10.5 liter met 26" bearclaws.
Dat is nog eens een argument als de "groene" mee tegen houden
Ivo
Damd zo zuinig..Red King schreef:Zelfde rit gereden als Ad, 10.5 liter met 26" bearclaws.
Dat is nog eens een argument als de "groene" me tegen houden
Ivo
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-