Met al de verschillende instellingen van de veer kreeg ik het nog steeds niet goed.
bv. Ik moet minstens boven de 72km/h gaan tegen dik 6300 rpm om beide pulley's volledig op hun max. te krijgen (ttz voorste helemaal dicht en achterste helemaal open)
Het enige wat me nog reste waren de centrifugaal gewichten verzwaren.
Ik had nog een versleten setje liggen, en die waren perfect voor mijn test.
Origineel gewicht: 40gr.
![Afbeelding](http://users.skynet.be/webforum/weight_ori_40gr_1.jpg)
![Afbeelding](http://users.skynet.be/webforum/weight_ori_40gr_2.jpg)
Ikke dus een stuk metaal erop gelast, en met las erbij nu: 52gr
![Afbeelding](http://users.skynet.be/webforum/weight_mod_52gr_1.jpg)
![Afbeelding](http://users.skynet.be/webforum/weight_mod_52gr_2.jpg)
Zo dus even 3 stuks maken en monteren.
Eerste test was verbluffend.
Al bij het buiten rijden voelde ik een vluggere en aggressievere respons.
Tijdens het rijden dreef ik de snelheid lichtjes op, en vergeek de snelheid versus toerental.
Al vlug werd duidelijk dat er bijna 1000rpm minder nodig was voor dezelfde snelheid te halen.
Nu kan ik met gemak naar de 75km/h, zonder boven de 6000rpm te komen.
Conclusie: Modificatie is geslaagd.