Video's + foto's
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Idd goe filmpje. Kan het zijn dat jullie gek zijn van wheelies trekken ? Is maar een lichtbruin voorgevoel hoor.
Je zou eens moeten afkomen met een groepje naar Komen en daar filmpjes maken. Heb je nog veel meer mogelijkheden. Ze hebben terug wat nieuwe jumps gelegd. Oa een nieuwe tafelberg. Zaterdag even wat geoefend en na een tijdje in één keer erover. Yihaaa !
Tot zaterdag ?
Nikolas
Je zou eens moeten afkomen met een groepje naar Komen en daar filmpjes maken. Heb je nog veel meer mogelijkheden. Ze hebben terug wat nieuwe jumps gelegd. Oa een nieuwe tafelberg. Zaterdag even wat geoefend en na een tijdje in één keer erover. Yihaaa !
Tot zaterdag ?
Nikolas
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ja zeker ge moet zeker es afkomen 'k was daar ook trouwens zaterdag voor de eerste keer dan héNo Limit Grizzly schreef:
Tot zaterdag ?
Nikolas
het viel heel goed mee buiten m'n valpartij natuurlijk .
by the way m'n tweede trainingsrit ging dan ook al veel beter .
mss ben ik zaterdag weer van de partij( als het open is op den 1 ste mei ?? ) groeten kristof
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ja is open, heb gebeld. Zaterdag zorg ik dat ik fris man ben (zat nog met kater van vrijdagavond) en dan vlieg ik er eens a fond in. Misschien heb ik tegen dan mijn carbon velgen !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
video gemixt
joachim, wanneer komt er nog keer ne nieuwe video gemixt bij... kan ver niet wachten !!!
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be