HMF uitlaat
HMF uitlaat
Hey,
Ik sta op het punt om misschien een HMF uitlaat te bestellen bij Ralph als ik de prijzen krijg.
Maar je hebt ze in verschillende kleuren En ik zit dus te twijfelen welke kleur ik zal nemen. Ik twijfel tussen Geel, Zwart, Zwartchroom en gepolijst. Wat denken jullie?
Ik heb een Yfz Se
Hier staan de kleuren: http://www.hmfengineering.com/index.php ... rchby=pipe
Ik sta op het punt om misschien een HMF uitlaat te bestellen bij Ralph als ik de prijzen krijg.
Maar je hebt ze in verschillende kleuren En ik zit dus te twijfelen welke kleur ik zal nemen. Ik twijfel tussen Geel, Zwart, Zwartchroom en gepolijst. Wat denken jullie?
Ik heb een Yfz Se
Hier staan de kleuren: http://www.hmfengineering.com/index.php ... rchby=pipe
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ik wil niets zeggen he,maar de kleur moet je voor jezelf uitmaken wat jij mooi vind, hier worden zoveel nutteloze topics gemaakt dat ik er ziek van word.
Kies gewoon je kleur en post daarna een foto van je quad met die uitlaat en dan zal je wel horen of het mooi is of niet. straks koop je waarschijnlijk toch iets anders en is dit een topic voor de vuilbak.
my 0.02€
greetz
Kies gewoon je kleur en post daarna een foto van je quad met die uitlaat en dan zal je wel horen of het mooi is of niet. straks koop je waarschijnlijk toch iets anders en is dit een topic voor de vuilbak.
my 0.02€
greetz
-
- Quadracer
mij lijkt da black chrome wel mooi voor je yfz
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
hallo,
geel zou ik zeker niet nemen omdat je altijd kleurverschil zal hebben met de plastiek.
en van de blijkende ben ik een beetje bang dat ze niet blijven blinken en er snel oud zullen uit zien.
ik denk persoonlijk dat de rode er niet mis zou onder staan.
maar met zwart kan je natuurlijk ook niks misdoen
grtn
geel zou ik zeker niet nemen omdat je altijd kleurverschil zal hebben met de plastiek.
en van de blijkende ben ik een beetje bang dat ze niet blijven blinken en er snel oud zullen uit zien.
ik denk persoonlijk dat de rode er niet mis zou onder staan.
maar met zwart kan je natuurlijk ook niks misdoen
grtn