bouten achterbrug kfx 400

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
el patino
Toeschouwer
Toeschouwer

bouten achterbrug kfx 400

Bericht door el patino »

hallo,
ik zit met het volgende probleem;van de 4 bouten achteraan mijn achterbrug van mijn kawa kfx 400 die je moet lossen om kettingspanning te regelen,zitten er 2 muurvast.ik kan ze niet meer lossen of aanspannen.
is er nog iemand die dit heeft voor gehad?is er gevaar dat ze afbreken als ik ze probeer los te draaien?graag hulp gevraagd
tuumke
Quadrider
Quadrider

Bericht door tuumke »

Probeer eens met wat kruipolie en met een pneumatische slagmoersleutel of boulonneuse, daar krijg je normaal alles mee los.

Grts
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

tuumke schreef:Probeer eens met wat kruipolie en met een pneumatische slagmoersleutel of boulonneuse, daar krijg je normaal alles mee los.

Grts
Als ge da nie hebt gewoon eens met een hamer een goeie slag bovenop de bout geven. Daarmee neemt ge de spanning op de draad weg, en zou je ze normaal ook wel moeten los krijgen.
Spreek uit ervaring... :wink:
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Vincenzo schreef:
tuumke schreef:Probeer eens met wat kruipolie en met een pneumatische slagmoersleutel of boulonneuse, daar krijg je normaal alles mee los.

Grts
Als ge da nie hebt gewoon eens met een hamer een goeie slag bovenop de bout geven. Daarmee neemt ge de spanning op de draad weg, en zou je ze normaal ook wel moeten los krijgen.
Of ge klopt es met de boulonneuse op die bouten :lol:
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

AlfA schreef:
Vincenzo schreef:

Grts
Of ge klopt es met de boulonneuse op die bouten :lol:
pas wel op nie dat je de boulonneus kapot slaat
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Heb het met de mijne ook voorgehad, goed inspuiten me kruipolie, nachtje laten trekken en dan met een goedpassende sleutel en met een verlengde buis erop lostrekken.Het is de eerste knak die je moet overwinnen en dan gaat het vanzelf.
Enjoy your ride...
team green mcm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door team green mcm »

idd allemaal juist :wink: ( nie vergeten vast te zetten dan terug he :D grapke) :wink:
GO FAST ...OR GO HOME!
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Je kan ook is proberen van een dopsleutel op de moer te plaatsen en met een hamer op de (slechte)dopsleutel te kloppen zo beschadig je je moer niet .Moet wel lukken zo
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Sorry de bout natuurlijk!
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Re: bouten achterbrug kfx 400

Bericht door peet #77 »

el patino schreef:hallo,
ik zit met het volgende probleem;van de 4 bouten achteraan mijn achterbrug van mijn kawa kfx 400 die je moet lossen om kettingspanning te regelen,zitten er 2 muurvast.ik kan ze niet meer lossen of aanspannen.
is er nog iemand die dit heeft voor gehad?is er gevaar dat ze afbreken als ik ze probeer los te draaien?graag hulp gevraagd
zit er een alu skid onder ?
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

ik heb dit ook voorgehad en is niet losgekomen met kruipolie en weet ik veel. Dus puur met mijne macht losgetrokken en krak in twee. Heb dit dan zelf gemaakt. Is nu al een jaarke half dat dit erop zit en geen enkel pb ermee.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

die van mij stonden ook been hard vast ook een grote krak maar was niets gebroken maar de draad onderaan was een beetje kapot dat kwam doordat de bouten van mijn skid er tegen aan stonden geschroefd da was een probleem
quadboy

Bericht door quadboy »

bij mij zijn ze een keer afgebroken en als je ze besteld hou er rekening mee dat het 2 of 3 verschillende lengtes zijn van bouten. Ik heb ze meteen dubbel besteld en nieuwe moeren ook. Ik haal ze regelmatig eruit en ga eens met een tap door de moeren en nu geen problemen meer.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

die van mij waren twee soorten maar ja kan verschillen van ouderdom van quad en zo nu zijn ze allemaal iets korter bij mij
Plaats reactie