Suzuki 450 R
dat hebben we ook gedaan. maar ik wist niet dat ze het gratis hadden.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
ben echt benieuwd naar zijn prestatie's hier in europa want amerika vind ik allemaal maar vaag..
de set-up ziet er wel al super uit, je hoeft geen a-armen en achteras te kopen, enkel een setje goeie vering op maat laten maken (afwachtend naar wat de standaard long travel vering doet), killswitch en nerfbars en dan heb je een cross-klare quad... dat had je bij yfz niet...
de set-up ziet er wel al super uit, je hoeft geen a-armen en achteras te kopen, enkel een setje goeie vering op maat laten maken (afwachtend naar wat de standaard long travel vering doet), killswitch en nerfbars en dan heb je een cross-klare quad... dat had je bij yfz niet...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Easy Quadrider
heb em al gezien in parijs op het salon wel een pracht maschien en op het salon in brussel gaat hij ook staan ...
ben gistere naar de niuewe voorstelling van quadjes moeten gaan ze hebben mij gezegt dat hij ongeveer leverbaar gaat zijn rond feb a maart (hebben ze mij gezegt) en gaat in het geel en wit zijn
ben gistere naar de niuewe voorstelling van quadjes moeten gaan ze hebben mij gezegt dat hij ongeveer leverbaar gaat zijn rond feb a maart (hebben ze mij gezegt) en gaat in het geel en wit zijn
GO FAST ...OR GO HOME!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hoe groot is die (binnezak )technoflex schreef:als ge in mijne binnenzak kunt, no problemo
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us