In de Ballance zit een TRM (torque range modifier) in de sport niet.
Dit "ding" zorgt ervoor dat het koppel verdeeld over de powerband. Dit resulteert in meer kracht onderin maar wel "bruikbare power". Dus minder wheelspin.
Vandaag beetje te lang bezig geweest met de pc van m'n oom (het wilde niet lukken en ik wil meestal niet stoppen voordat het werkt), zal morgen naar de prijzen kijken.
Hier ook een bezitter van een HMF uitlaatsysteem vd Sportserie. Ik heb deze uitlaat in het Candy red, zeer mooi op wit. Vergeet alleen niet ook de Dobeck TFI box erbij te bestellen, is tenzeerste aan te raden.
ik zou een witte steken,origneel en zeer mooi vind ik.volgens mij ziet het er deftig materiaal uit dus denk wel dat de kleuren mooi blijven na een tijd...
Ik ga aankomend weekend wel wat plaatjes schieten (foto''s maken) en dan zal ik ze plaatsen. Ik maak wel een aparte foto vd uitlaat omdat ik deze nog moet monteren.
doubletracing schreef:ik zou een witte steken,origneel en zeer mooi vind ik.volgens mij ziet het er deftig materiaal uit dus denk wel dat de kleuren mooi blijven na een tijd...
Ja het is wel degelijk materiaal. En dat wit lijkt me ook wel mooi en origineel
Op Yfzcentral is het ongeveer de meest voorkomende uitlaat en zijn er allemaal zeer over te spreken. En toen was de Ballance er waarschijnlijk ook nog niet
Hey Ralph, kan je me morgen of overmorgen effe de prijzen sturen. Dan kan ik bepalen of ik bestel of niet Want ik denk dat het ook wel effe duurt voordat hij dan bij jou binnen zou wezen.