quadmagazine
-
- Quadrider
Tuurlijk is het boekske iet waardspeedfreak schreef:Zeg ligt da boekske nu al terug in de winkel, het 2de nummer dan??? En ist iet waard, vond het eerste nummer goed. Stond dan ook een artikel in van de raptor 700r...
Deze keer staat er oa een quadclub in, verslagen van events, maar ook wat tests en nieuws. Het magazine zal ook al iets dikker zijn dan het vorige. Volgende editie vullen we het magazinen dan nog wat meer aan om jullie te plezieren.
Wij zijn klaar met ons werk, maar de drukkerij zit met nen achterstand. Al hun werk schuift op, waardoor ook onze boekskes moeten wachten. Wellicht zullen ze rond de 25ste in de rekken liggen.
When going gets tough, the tough get going
-
- Quadrider
natuurlijk weet ik wel dat het iets waard is... Wou gewoon weten ofdat het deze maand intersant was. Vind het heel goed eigenlijk, de reportage over de raptor 700r vond ik zalig vond ook de repo. van de raptor 350 goed. Ni teveel tekst en grote foto's want zen gene lezer... Doe zo voort zouk tege die mensen zeggen.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
Beide artikelkes komen van mij dus THXspeedfreak schreef:natuurlijk weet ik wel dat het iets waard is... Wou gewoon weten ofdat het deze maand intersant was. Vind het heel goed eigenlijk, de reportage over de raptor 700r vond ik zalig vond ook de repo. van de raptor 350 goed. Ni teveel tekst en grote foto's want zen gene lezer... Doe zo voort zouk tege die mensen zeggen.
-
- Quadrider
Puur als hobby... Ben nog student dus wel wat vrije tijd
Ben begonnen met een viermaalvier clubke, dat ondertussen de grootste van het land geworden is. Zitten ondertussen met een tiental mensen organisatie om de boel draaiende te houden. Dan beginnen schrijven voor het 4x4magazine toen daar een plaats vrij kwam.
Aangzien ik vroeger met quads was bezig geweest, voor het 4x4'en terug de draad opgepikt en beginnne schrijven voor het quad magazine.
Kruipt heel wat tijd in een artikel om info te zoeken, te verwerken en dan te schrijven, ma t is een hobby
Ben begonnen met een viermaalvier clubke, dat ondertussen de grootste van het land geworden is. Zitten ondertussen met een tiental mensen organisatie om de boel draaiende te houden. Dan beginnen schrijven voor het 4x4magazine toen daar een plaats vrij kwam.
Aangzien ik vroeger met quads was bezig geweest, voor het 4x4'en terug de draad opgepikt en beginnne schrijven voor het quad magazine.
Kruipt heel wat tijd in een artikel om info te zoeken, te verwerken en dan te schrijven, ma t is een hobby
kijk ns 7 posts hierbovenstompie schreef:@ toine wanneer ligt de tweede in de winkel?
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
-
- Quadracer
- Contacteer:
kben vandaag eens wisten kijken, en ik heb het ook niet zien liggen ik dacht dat het vrijdag in de rekken ging liggn? hopelijk duurt het niet te lang meer, kwil nog beetje kunnen lezen
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !