uitlaat raptor 700
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
uitlaat raptor 700
wat vinden jullie de beste uitlaat voor de nieuwe raptor 700? Heb de mijne nu twee weken maar weet niet juist welke uitlaat ik zou plaatsen. suggesties please!
Re: uitlaat raptor 700
eerst kijken voor dat binneste eruit te halen en een powermodule te kopen !mg racing company schreef:wat vinden jullie de beste uitlaat voor de nieuwe raptor 700? Heb de mijne nu twee weken maar weet niet juist welke uitlaat ik zou plaatsen. suggesties please!
je gaat even hard.. en je spaart wat geld
gretzz
-
- Quadracer
http://www.trinityracing.com/products/y ... gperf.html
http://www.ctracing.com/raptor.htm
zulle nog wel merken zijn , maar deze wist ik dat ze er eentje hadden , fp geloof ik ook al
http://www.ctracing.com/raptor.htm
zulle nog wel merken zijn , maar deze wist ik dat ze er eentje hadden , fp geloof ik ook al
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadfanaat
-
- Quadrider
had ne mail gestuurd naar de manne van yoshi voor te zien wanneer er een uitlaat ging komen voor de raptor 700r en ze zeiden dat die in ontwikkeling was en eind dees jaar begin volgend jaar zou uit komen.
maar als jullie een ander goei weten die echt schoon geluid geeft zeg het dan maar.
maar als jullie een ander goei weten die echt schoon geluid geeft zeg het dan maar.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadrunner
Een vet geluid ok, maar zoveel kabaal maken dat je zelf last hebt aan je oren...yahmmy the one schreef:ik heb gewoon de demper uit de originele uitlaat gehaald!
das pas een vet geluid!!
(heb wel 2 uur pijn gehad aan het rechter oor, dus nu rij ik rond met oordopjes!)
When going gets tough, the tough get going
-
- Easy Quadrider
"(heb wel 2 uur pijn gehad aan het rechter oor, dus nu rij ik rond met oordopjes!)"
pss en dan maar pist zijn op de flikken wanneer die zulke voertuigen van de weg haalt...nie meer dan normaal, en wanneer rij je met je quad? de zondag? als iedereen beetje rust wilt hebben, tof hoor hoe die 4t hier in de buurt kabaal maken, en ik ben dan zelf nog een quadrijder, die al beetje meer tollerant is tov lawaai vd quads.... Geef mij maar het geluidje van een 2 takt, dat hoor je één woonblok verder niet meer...
pss en dan maar pist zijn op de flikken wanneer die zulke voertuigen van de weg haalt...nie meer dan normaal, en wanneer rij je met je quad? de zondag? als iedereen beetje rust wilt hebben, tof hoor hoe die 4t hier in de buurt kabaal maken, en ik ben dan zelf nog een quadrijder, die al beetje meer tollerant is tov lawaai vd quads.... Geef mij maar het geluidje van een 2 takt, dat hoor je één woonblok verder niet meer...
Yamaha Banshee
yahmmy the one schreef:ik heb gewoon de demper uit de originele uitlaat gehaald!
das pas een vet geluid!!
(heb wel 2 uur pijn gehad aan het rechter oor, dus nu rij ik rond met oordopjes!)
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
- Quadrunner
white brothers uitlaat E2
die zijn al binnen bij www.schiettecatte.be
hier kan je ze zien www.whitebros.com
die zijn al binnen bij www.schiettecatte.be
hier kan je ze zien www.whitebros.com