Raptor 700 of 660 houden ?
Raptor 700 of 660 houden ?
Ben dit weekend bij Deliege geweest en daar de nieuwe 700 gezien en was direct verkocht Maar aangezien in mijn Raptor 660 nog maar 6 maand heb zit ik met de vraag of ik het werkelijk zou doen ! Dus graag jullie mening .
-
- Easy Quadrider
is eeen keuze vindt ik persoonlik die je zelf moet maken niemand kan daar voor jouw ovber beslissen en je moet niet iemand anders zijn mening volgen je moet koopen of doen wat je zelf graag wil
als je de 660 verkoopt ga je al een heel deel van zijn waarde verliezen dus ... als ik van jouw was gewoon de 660 wat mods aan toe brengen en die vliegt ook wel
als je de 660 verkoopt ga je al een heel deel van zijn waarde verliezen dus ... als ik van jouw was gewoon de 660 wat mods aan toe brengen en die vliegt ook wel
GO FAST ...OR GO HOME!
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
zou hem houde ge gaat er inderdaad veel op verliezen
ik zou er een ander uitlaatje opzetten in combinatie met een jet kit en een powerlid
da marcheert ook goe
ik zou er een ander uitlaatje opzetten in combinatie met een jet kit en een powerlid
da marcheert ook goe
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadracer
-
- Quadracer
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik zou gwn het één en het ander veranderen aan je 660 hij zal dan ook wel vooruit gaan, en ondertussen afwachten wat de 700 brengt, dan weet je direct of er kinderziektes zullen opduiken. en als je een 700 koopt, neem dan een witte, kvind deze mooier of die blauwe, het is eens iets anders e
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Quadrunner
- Contacteer:
klopt maar de 700 vindt ik mooier int blauw en er zijn andere quads die ik mooier int wit vindtSook schreef:dat is toch niet zo, in een witte zie je niet zo gauw krassen en zal je ook geen lichtere nepen, plekken zien wanneer je eens gevallen bent ofzo, wat je bij een blauwe wel direct hebt,...yamahakodiak schreef:ik zou voor een blauwe gaan zo'n witte word wel erg snel smerig
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Als je pas die Raptor 660 hebt dan kun je die net zo goed wat verbreden en andere uitlaat erop zetten.
Waarschijnlijk kom je dan vrij dicht in de buurt van de nieuwe, in ieder geval kwa performance als ik de andere fora lees.
Waarschijnlijk kom je dan vrij dicht in de buurt van de nieuwe, in ieder geval kwa performance als ik de andere fora lees.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrider
Zou em int blauw kope de 700r is echt een beest. Maar als uwe 660 nog maar 6 maand oud is. Ma da kunt gij alleen zelf uitmaken. Maar weet 1 ding als ge er nacht's ni van kunt slapen (700r) KOOPT em dan want da ga ni door tot da em in uw garage staat... (spreek uit ondervinding )
Langs den andere kant echt heel veel stukke zijn er voor den 700r nog ni, ma da komt wel. Voor uwe 660 zijn er in overvloed...
Langs den andere kant echt heel veel stukke zijn er voor den 700r nog ni, ma da komt wel. Voor uwe 660 zijn er in overvloed...
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
ik vind dat dat een financiele aangelegenheid is en daar moei ik mij nie mee.
moest ge wat geld teveel hebben zou ik zegge ga voor een blauwe want zeker als je
ermee gaat crosse daar zie je zoveel krassen niet op maar als het is voor een power
winst dan zou ik eerst eens denken over een andere cdi en mss een carbuke ofzo iets
in die aard want ge gaat meer geld uitgeven dan dat ge winst maakt.
das mijn mening daarover
moest ge wat geld teveel hebben zou ik zegge ga voor een blauwe want zeker als je
ermee gaat crosse daar zie je zoveel krassen niet op maar als het is voor een power
winst dan zou ik eerst eens denken over een andere cdi en mss een carbuke ofzo iets
in die aard want ge gaat meer geld uitgeven dan dat ge winst maakt.
das mijn mening daarover
-
- Quad Expert
- Contacteer:
klopt niet wat je zegtVincenzo schreef:ga voor een blauwe want zeker als je ermee gaat crosse daar zie je zoveel krassen niet op
blauw -> witte krassen
wit -> witte krassen
ook, als je plastics plooien komt er in blauwe een witte streep
bij witte zie je die streep dus helemaal niet
dit terzijde,
De witte is veel mooier!