acces streak
-
- Quadrider
-
- Quadrider
Begrijp wel hoe het is. Ik was (ben) ook zo alles opdrijven en kon ook niet wachten voor iets zwaarder, maar dat komt snel genoeg. Nu lijkt het zo niet maar wacht nog maar een paar jaartjes dan denk je van STOP want de tijd vliegt. Het lijkt stom maar als ik 1 en ander kon veranderd hebben dan zou ik mijn geld vroeger niet meer op gedaan hebben aan prulle. Maar direct gespaard hebben voor een degelijke quad die ik nu heb.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
nou iedereen zegt van niet doen maar ik woon dus in zuidlimburg en overal waar je hier in het bos kan crossen, mag je wel met scooter of fietsen komen maar niet met auto wat een raptor of wat dan ook is.
Laatst gewijzigd door Twan #33 op wo 11 okt, 2006 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quadracer
dat is een aardige concurent voor de blaster in drag
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
Heej gasten,
Ik heb Unilly cx-50 met 70cc setup.
Verder:
malossi powerfilter (helpt geen reed)
malossi cdi (helpt veel, trekt lekker)
Kleiner tandwiel achter
Nu ja dit waren m'n motorische setups .
Onderweg:
Technigas uitlaat
Spoorverbreders (jaja heren, m'n dealer maakt custom made spoorverbreders voor mij. Woehoe, dan ben ik de enigste in nederland die een verbrede bromquad heb)
Wat nog komt:
Malossi clutch (delta denk ik)
malossi membraam
Race only variateur (hebo o.i.d)
Dellorto carb (22mm in die buurt)
Ik zit nu ongeduldig op me uitlaat te wachten. Ben benieuwd hoe hard die dan gaat. Hij gaat nu 55 . Ik hoop met de uitlaat zo'n 75, omdat er ook al 70cc onder zit. Maja die standaard uitlaat doet me 70cc nu de das om.
Ik heb Unilly cx-50 met 70cc setup.
Verder:
malossi powerfilter (helpt geen reed)
malossi cdi (helpt veel, trekt lekker)
Kleiner tandwiel achter
Nu ja dit waren m'n motorische setups .
Onderweg:
Technigas uitlaat
Spoorverbreders (jaja heren, m'n dealer maakt custom made spoorverbreders voor mij. Woehoe, dan ben ik de enigste in nederland die een verbrede bromquad heb)
Wat nog komt:
Malossi clutch (delta denk ik)
malossi membraam
Race only variateur (hebo o.i.d)
Dellorto carb (22mm in die buurt)
Ik zit nu ongeduldig op me uitlaat te wachten. Ben benieuwd hoe hard die dan gaat. Hij gaat nu 55 . Ik hoop met de uitlaat zo'n 75, omdat er ook al 70cc onder zit. Maja die standaard uitlaat doet me 70cc nu de das om.