pk yamaha raptor 700
pk yamaha raptor 700
Weet er hier iemand hoeveel pk de raptor 700 heft want ik vind dat nergens ook niet in de boekskes
alvast bedankt
greetz,
Sébastien
alvast bedankt
greetz,
Sébastien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
e hebben een witte besteld. Vonden die mooier dan altijd die sandaard blauwe kleur.
Hij had ons gezegt dat het einde van de maand begin volgende maand zou zijn en dat die witte wa moeilijker zijn om te bestellen dan die blauwe. Maar ja nu is het gewoon afwachten he
Hij had ons gezegt dat het einde van de maand begin volgende maand zou zijn en dat die witte wa moeilijker zijn om te bestellen dan die blauwe. Maar ja nu is het gewoon afwachten he
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
Davoski
Waar heb je hem besteld? En voor welke prijs als ik vragen magSebastien schreef:e hebben een witte besteld. Vonden die mooier dan altijd die sandaard blauwe kleur.
Dat staat zeker op het Honda-forum.Ralph schreef:TRX450R rijders vinden het vermogen tegenvallen:
Those new 700R's haven't impressed me much either! I raced one today with a Sparks pipe and a Commander whatever box and I beat him by 4-5 bike lengths in the 1/8.
Op Bluetraxx zeggen ze allemaal dat ze trx450 dik voorbij gaan enzo....
We hebben objectieve resultaten nodig!
Niemand van de Raptor700 rijders die eens getest heeft?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
laat jij een 450 achter?????jenzie schreef:Ralph schreef:Dacht al dat iedereen wat anders zegtIk wil weleens testen met m'n Honda, maar dat gaat pas in maart waarschijnlijk.
We zullen dan eens iets afspreken he om een sprintje te houden,![]()
YFZ 450 en Raptor 660 laat k los achter![]()
Greeetzzzz
hmmmmmm. eat me..
ik wil ook wel meedoen. Heb dan uitlaatsysteem ( weet GVD alleen nog niet welke....), gyt-r filter, tfi box, waarschijnlijk dunnere koppakking en misschien een andere nokkenas. (800cc kit is nog ff te duur)Ralph schreef:Ok, heb wel een HRC nokkenas, HMF uitlaat en nog een andere CDI (weet nog niet welke) dus ik weet niet of het eerlijk is maar we zullen het zien
hmmmmmm. eat me..
Re: pk yamaha raptor 700
ze zeggen 48 aan het a-wiel standaardSebastien schreef:Weet er hier iemand hoeveel pk de raptor 700 heft want ik vind dat nergens ook niet in de boekskes
alvast bedankt
greetz,
Sébastien
hmmmmmm. eat me..