verkeersbord F99C , gebodsbord,een blauw rechthoekig bord met een tractor , wandelaar en fiets op ...We zien ze her en der opduiken aan veldwegen.
Volgens wat ik er kan uit opmaken mogen we er nog steeds rijden mits absolute voorrang te geven aan landbouwvoertuigen , wandelaars en fietsers ...
(als we er niet in mogen zou er rood 'verbodsbord' staan)
Kan iemand mij dit bevestigen ?
Voor zo ver ik er uit kan opmaken : buiten de catagorie weggebruikers die op het bord vermeld staan zijn ,.... (opsomming van zij die er nog inmogen) Niet gemoteriseerde drie en vierwielers enz.
Ik vrees dat je er niet in mag of je moet je motor uit je quad halen.
yep ben dees weekend in de ardennen gaan rijden en overal duiken de blauwe platen op heb ook platen gezien van de jacht waar opstaat welke dagen er gejaagt worden dus blijf je best eruit als de datum vermeld staat
voor de rest een leuk weekend gehad met plaatselijke gids groet ze en tot de volgende
Bartkawa 700 schreef:yep ben dees weekend in de ardennen gaan rijden en overal duiken de blauwe platen op heb ook platen gezien van de jacht waar opstaat welke dagen er gejaagt worden dus blijf je best eruit als de datum vermeld staat
voor de rest een leuk weekend gehad met plaatselijke gids groet ze en tot de volgende
Ik rijd regelmatig in de ardennen en een zeer vriendelijke jager vertelde me dat de dag voor en de dag van de jacht zelf er niet mag gereden worden . Ikzelf vind de jachtborden een pracht systeem , zo weet je direkt waar je aan toe bent .