Spark Arrester
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

Spark Arrester
Heb deze week mijn spark arrester uit mij standaard uitlaat gehaald,moet zeggen dat hij wel harder gaat...
Nu is mijn vraag;moet mijn jetting nu ook aangepast worden? De meesten zullen direct zeggen "JA" wat makkelijk zeggen is. Maar is dat wel nodig voor wat een spark arrester maar doet.
Ik moet zeggen dat ik wel niet direct hinder heb ondervonden dat hij te arm staat! Ik zal dit nu nog wat verder testen.
Graag hier wat info over
Nu is mijn vraag;moet mijn jetting nu ook aangepast worden? De meesten zullen direct zeggen "JA" wat makkelijk zeggen is. Maar is dat wel nodig voor wat een spark arrester maar doet.
Ik moet zeggen dat ik wel niet direct hinder heb ondervonden dat hij te arm staat! Ik zal dit nu nog wat verder testen.
Graag hier wat info over
YFM 660r raptordriver
-
doubletracing
- Quadracer

-
doubletracing
- Quadracer

-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

luchtfilterdeksel eraf is nog armer.
je kan hem 5/10maatjes bij geven, kwestie van veilig te spelen en om de vlammetjes in toom te houden
ik heb ook soms backfire, opzich kan het niet erg veel kwaad, beter van niet natuurlijk, is ook beter voor je dempingswol.
je kan hem 5/10maatjes bij geven, kwestie van veilig te spelen en om de vlammetjes in toom te houden
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Sierra cosworth