acces streak
-
- Quadrunner
- Berichten: 977
- Lid geworden op: di 25 okt, 2005 21:47
- Locatie: zuid-limburg
- Contacteer:
ten eerste wat voor 70cc?
ten tweede hoef je alleen maar wat te gaan testen met verschillende membraam klepjes ivp kompleet membraam.
te derde 55 dan is gewoon k*t afgesteld, ik reed met dr70 tunen 62 voledig stndaard.
ten vierde koop een 19 of 21mm carn lijkt me beter.
Ten vijfde koop een mhr 2000 vario heb je altijd de uitbreiding tot de komplete overrange set.
want die hebo vind ik zwaar stront mhr 2000 is veel slijtvaster
ten tweede hoef je alleen maar wat te gaan testen met verschillende membraam klepjes ivp kompleet membraam.
te derde 55 dan is gewoon k*t afgesteld, ik reed met dr70 tunen 62 voledig stndaard.
ten vierde koop een 19 of 21mm carn lijkt me beter.
Ten vijfde koop een mhr 2000 vario heb je altijd de uitbreiding tot de komplete overrange set.
want die hebo vind ik zwaar stront mhr 2000 is veel slijtvaster
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 118
- Lid geworden op: do 03 mar, 2005 10:52
- Locatie: Midwolda
Fuck, ik ben vandaag naar de dealer geweest en die heeft me verteld dat ik geen 70cc er onder heb zitten. Dit had ik echter al verwacht. Ik heb hem namelijk gekocht en die vent van wie ik hem kocht, heeft mij wijs gemaakt dat er een 70cc cylinder onder zat. Maja, ik had er toen absoluut geen verstand van. Ik had er niets extra's voor hoeven te betalen ofzo.
Ik heb nu mijn uitlaat er onder zitten, een van technigas. Hij reed eerst 30 ongeveer met de nieuwe uitlaat er onder en trok als een pakje boter. Nu (na andere rollen er in te hebben gedaan) trekt hij lekker, alleen er is geen verschil in topsnelheid. Komt dit omdat ik maar een standaar cylinder heb. Naja, ik ga in elk geval meteen een andere cylinder kopen. Denk een van malossi.
Hier nog een poging om een foto te plaatsen van me uitlaat.
Ik heb nu mijn uitlaat er onder zitten, een van technigas. Hij reed eerst 30 ongeveer met de nieuwe uitlaat er onder en trok als een pakje boter. Nu (na andere rollen er in te hebben gedaan) trekt hij lekker, alleen er is geen verschil in topsnelheid. Komt dit omdat ik maar een standaar cylinder heb. Naja, ik ga in elk geval meteen een andere cylinder kopen. Denk een van malossi.
Hier nog een poging om een foto te plaatsen van me uitlaat.
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 118
- Lid geworden op: do 03 mar, 2005 10:52
- Locatie: Midwolda
-
- Quadrunner
- Berichten: 977
- Lid geworden op: di 25 okt, 2005 21:47
- Locatie: zuid-limburg
- Contacteer:
wow wachten voordat je verder rijd en je cil naar de KL*TE helpt.
Je moet er ook een grotere sproeier indoen denk iets van 5 maten groter met je andere uitlaat.
Daarna ga je een stukrijden op vol gas een blokje om dus geen 5 km ofzo dan zet je je moter af (natuurlijk) en draai je de bougie eruit en kijk je of deze koffiebruin is.
Is hij te wit moet er nog een paar maatjes groter in is ie zwart een wat kleinere.
Rolletjes kun je niet zomaar wat indouwen dat moet je proberen dmv verschillende gewichten te proberen,
Dit kun je ook doen door middel van afstrepen, je zet een streepje bijna boven aan de loopbaan van rollen.
Dan ga je even op vol gas rijden en kijk je of de pennenstreep of potlood streep weg is, zoja is het goed, zo nee dan moet je er nog iets wat lichtere er in doen ook moet je dan nog kijken naar trekkeacht en topsnelheid.
Ook verder dan nog naar je toeren want te lichte rolletjes draai je overtoeren je mag rond de 7,5 a 9000 toeren zitten alleen slijt hij wat eerder met 9000 toeren.
Een sterkere drukveer malossi geel met strakkere trekveren op 10 0f 15% is ook aan te raden.
Verder, waarom een MALOSSI omdat de COOL factor dan hoog is of omdat iedereen deze heeft, en je daarom zenkt dat deze goed is(wat ik denk dat zo is).
Dan kan je beter een dr70 van revolution.nl pakken dies het zelfde in prijs zelfs iets goedkoper, en hij is nog eens getuned wat zich uit in prestaties.
Je moet er ook een grotere sproeier indoen denk iets van 5 maten groter met je andere uitlaat.
Daarna ga je een stukrijden op vol gas een blokje om dus geen 5 km ofzo dan zet je je moter af (natuurlijk) en draai je de bougie eruit en kijk je of deze koffiebruin is.
Is hij te wit moet er nog een paar maatjes groter in is ie zwart een wat kleinere.
Rolletjes kun je niet zomaar wat indouwen dat moet je proberen dmv verschillende gewichten te proberen,
Dit kun je ook doen door middel van afstrepen, je zet een streepje bijna boven aan de loopbaan van rollen.
Dan ga je even op vol gas rijden en kijk je of de pennenstreep of potlood streep weg is, zoja is het goed, zo nee dan moet je er nog iets wat lichtere er in doen ook moet je dan nog kijken naar trekkeacht en topsnelheid.
Ook verder dan nog naar je toeren want te lichte rolletjes draai je overtoeren je mag rond de 7,5 a 9000 toeren zitten alleen slijt hij wat eerder met 9000 toeren.
Een sterkere drukveer malossi geel met strakkere trekveren op 10 0f 15% is ook aan te raden.
Verder, waarom een MALOSSI omdat de COOL factor dan hoog is of omdat iedereen deze heeft, en je daarom zenkt dat deze goed is(wat ik denk dat zo is).
Dan kan je beter een dr70 van revolution.nl pakken dies het zelfde in prijs zelfs iets goedkoper, en hij is nog eens getuned wat zich uit in prestaties.
Ehm, als je de vario afstreept, zet je de streep best op voorkant van de vario, waar de v-snaar op ligt... Nie in de loopbaan van de rollenAeon Lim schreef:Rolletjes kun je niet zomaar wat indouwen dat moet je proberen dmv verschillende gewichten te proberen,
Dit kun je ook doen door middel van afstrepen, je zet een streepje bijna boven aan de loopbaan van rollen
Dan ga je ff rijden, en kijk je of de streep bijna weg is, als ze bijna weg is, zijn je rollen goed, blijft er nog een stukje staan, dan zijn ze te licht
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 118
- Lid geworden op: do 03 mar, 2005 10:52
- Locatie: Midwolda