onderdelen
onderdelen
zoek nog onderdelen voor mijn suzuki lt500
weet iemand nog iets graag reageeren
bedankt luc
weet iemand nog iets graag reageeren
bedankt luc
Ligt er aan naar wat voor onderdelen je op zoek bent. Op Rocky Mountain ATV zie ik voor de LT500 QUADRACER uit 1990 nog aardig wat onderdelen te koop staan, maar ik weet niet uit welk jaar die van jou komt en of deze oudere onderdelen er ook op passen (en of ze dan nog wel enig zin hebben bij de nieuwe versie).
Maar nogmaals ik weet niet waar je naar op zoek bent, wil je hem tunen of zoek je gewoon orginele onderdelen?
Maar nogmaals ik weet niet waar je naar op zoek bent, wil je hem tunen of zoek je gewoon orginele onderdelen?
Het ligt het er aan wat je nu al hebt. Als je nog geen aftermarket onderdelen hebt kun je het beste met een uitlaat en een K&N filter beginnen. FMF maakt in ieder geval nog uitlaten voor de LT500. Je kan dan het beste gaan voor een uitlaat die vermogen bovenin z'n toeren levert (de LT500 heeft al veel koppel onderin). Daarna kan je nog voor een modificatie gaan als andere membramen of een V-Force Delta 2. Hiervoor kun je inderdaad alles wel vinden bij Rocky Mountain ATV.
Als je echt duizenden euro's wilt besteden kun je ook nog bij Trinity terecht. Die hebben nog steeds kits voor de LT500 om het vermogen op te voeren, maar met de eerder genoemde modificaties boek je ook al behoorlijk winsten.
P.S.
Als je hem ooit wilt verkopen: Denk aan mij . Ik ben al een tijdje op zoek naar een LT500 in goede staat. Als een van de leden trouwens nog een LT500 weet te staan, zou je me dan een berichtje kunnen sturen?
Als je echt duizenden euro's wilt besteden kun je ook nog bij Trinity terecht. Die hebben nog steeds kits voor de LT500 om het vermogen op te voeren, maar met de eerder genoemde modificaties boek je ook al behoorlijk winsten.
P.S.
Als je hem ooit wilt verkopen: Denk aan mij . Ik ben al een tijdje op zoek naar een LT500 in goede staat. Als een van de leden trouwens nog een LT500 weet te staan, zou je me dan een berichtje kunnen sturen?
quadzilla
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us