Linhai 520i nieuw model voor 2006?
Dinli Linhai
Maar dat alles opelkaar lijkt is toch niet erg.
Denk dat prijs en kwaliteit veel gaan uitmaken. de oude linhai was ook model Polaris sportman 330.
Yamaha is toch voor 20% eigenaar van Linhai?
Ralph, ik heb de Dinli nog ga waarschijnlijk van het weekend mijn KFX verkopen. wil volgend jaar een Polaris Sportsman 800efi. deze wordt dan ook geleverd met kenteken.
Denk dat prijs en kwaliteit veel gaan uitmaken. de oude linhai was ook model Polaris sportman 330.
Ralph, ik heb de Dinli nog ga waarschijnlijk van het weekend mijn KFX verkopen. wil volgend jaar een Polaris Sportsman 800efi. deze wordt dan ook geleverd met kenteken.
-
- Quadracer
Re: Dinli Linhai
brumm schreef:Maar dat alles opelkaar lijkt is toch niet erg.
yamaha 20 procent eigenaar van linhai weet iemand hier meer over
yamaha grizzly 700fi
-
- Quadracer
linhai maakt gebruik van de moules om motorblokken te maken van yamaha.
kopen moules op die niet meer in gebruik zijn en zo komen ze ook aan een blok.
linhai is niet slecht en komt steeds beter en beter! verbeteren zeker iedere week wel iets aan de quad.
geef ze nog een paar jaar en ze zijn volledig mee
kopen moules op die niet meer in gebruik zijn en zo komen ze ook aan een blok.
linhai is niet slecht en komt steeds beter en beter! verbeteren zeker iedere week wel iets aan de quad.
geef ze nog een paar jaar en ze zijn volledig mee
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
Een familielid dat altijd met ons meerijd heeft een Linhay 260 cc en die rijd met veel gemak op alle terrein . Zeer zware stukken neemt hij zonder probleem , en gaat door slecht terrein over stukken waar ik voor pas met mijn Suzuki Z400 . De Linhay mag dan groot en log zijn , hij is voor zijn prijs zeker elke eurocent waard volgens mijn bescheiden mening .
Suzuki Z400 geel
Azie
Echter laten alle bekende merken nu ook al quads in azië maken
Suzuki de LT's
Artic Cat de dvx 250
De Goes 200
Polaris de 50/90cc en de Phoenix
En er volgen nog veel meer. Gaat toch om de kosten te verminderen en meer te verdienen.
Suzuki de LT's
Artic Cat de dvx 250
De Goes 200
Polaris de 50/90cc en de Phoenix
En er volgen nog veel meer. Gaat toch om de kosten te verminderen en meer te verdienen.