gloeiende voorbocht
-
kristoflies
gloeiende voorbocht
Ik heb net een rino voorbocht gestoken op een 660 raptor, laat hem een
paar minuten draaien en het voorste gedeelte staat rood gloeiend.
Er stak al een demper van FP op en daarop afgesteld.
Is dit normaal bij een aftermarket bocht of is hij slecht afgesteld ?
paar minuten draaien en het voorste gedeelte staat rood gloeiend.
Er stak al een demper van FP op en daarop afgesteld.
Is dit normaal bij een aftermarket bocht of is hij slecht afgesteld ?
-
kristoflies
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
Toen ik m'n YFZ kocht had ik net hetzelfde voor. Ik vroeg of dat normaal was en de handelaar zei van wel (Vervaet, Lovendegem). Sinds de volgende dag heeft hij nooit meer rood gestaan. Nu m'n Yoshimura erop zit, net hetzelfde. Voorbocht werd gloeiend rood maar verdween mettertijd.
Geen probleem, kristoflies. Volgens wat me verteld is en wat ik zelf ervaren heb.
Geen probleem, kristoflies. Volgens wat me verteld is en wat ik zelf ervaren heb.
-
doubletracing
- Quadracer

mensen dat is echt ni normaal bij een raptor ! jullie spreken over een nieuwe yfz ,dan kan dat zijn ja even int begin z 400 is daar ook gevoelig voor, maar constant gloeiende voorbocht ,dan staat hij te arm ! of toch naar de zeer arme kant en dat zeker bij een paar minuutjes te laten draaien ! enfin succes er mee !
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
Re: gloeiende voorbocht
Hij zegt toch dat hij hem maar net heeftkristoflies schreef:Ik heb net een rino voorbocht gestoken...
ja een voorbocht, maar zijn motor is toch al uit roddage ?Ivoman schreef:Hij zegt toch dat hij hem maar net heeftkristoflies schreef:Ik heb net een rino voorbocht gestoken...
gebruik anders eens de zoekfunctie, hier zijn al veel topics over jetting en uitlaten .Lewis schreef:ja een voorbocht, maar zijn motor is toch al uit roddage ?Ivoman schreef:Hij zegt toch dat hij hem maar net heeftkristoflies schreef:Ik heb net een rino voorbocht gestoken...
-
kristoflies