Duinen Koksijde
Duinen Koksijde
Ben verdomme gepakt door de politie in de duinen van Koksijde...Spijtig genoeg... Met de quad... Het was er gewoon de max om er inte rijden maar ja tis nu gebeurd he
-
- Quadverslaafde
Hoeveel heb je moeten betalen??
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
-
- Quad Master
- Contacteer:
dan hadden ze mss zijn plak (als je er een hebt) afgeschreven en dan heb je zeker een boete
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadracer
Duh
In de duinen gaan rijden met je quad is er gewoon om vragen. Dan staan sommigen stom dat de mensen een afkeer krijgen van quads. Het is net door gedragingen van sommigen dat er zoveel protest komt.
Quads horen nu eenmaal niet thuis in bossen/duinen/parken/...
Dat is iets wat ik niet snap aan het quadwereldje, sommigen blijken zich écht van niks iets aan te trekken. Triestig voor de quadrijders die wel respect hebben voor de natuur en zich aan de regels houden, zij zullen het op (korte) termijn ook moeten bekopen
In de duinen gaan rijden met je quad is er gewoon om vragen. Dan staan sommigen stom dat de mensen een afkeer krijgen van quads. Het is net door gedragingen van sommigen dat er zoveel protest komt.
Quads horen nu eenmaal niet thuis in bossen/duinen/parken/...
Dat is iets wat ik niet snap aan het quadwereldje, sommigen blijken zich écht van niks iets aan te trekken. Triestig voor de quadrijders die wel respect hebben voor de natuur en zich aan de regels houden, zij zullen het op (korte) termijn ook moeten bekopen
When going gets tough, the tough get going