gloeiende voorbocht
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Lewis, heb jij intussen al een Co meter voor je testbank ?
Moet zeggen dat ik ook last heb van gloeiende voorbocht bij stationair draaien op mijn yfz en sta zeker niet te arm (180/48).
Wel moet je er rekening mee houden dat nu het kouder er, meer zuurstof in de lucht is en dus eigenlijk grotere sproeiers gemonteerd mogen worden.
Moet zeggen dat ik ook last heb van gloeiende voorbocht bij stationair draaien op mijn yfz en sta zeker niet te arm (180/48).
Wel moet je er rekening mee houden dat nu het kouder er, meer zuurstof in de lucht is en dus eigenlijk grotere sproeiers gemonteerd mogen worden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
Vincenzo
- Quad Expert

ik heb het zelf gedaan een goed oor. heb veel ervaring met afstellen van metanol motoren en heb da eens toegepast op men Z.kristoflies schreef:IK heb naar Reytec gebeld en die hebben gezegd dat het normaal was !
Vincenzo, waar heb gij uwe laten afstellen ?
ik wil mij niet moeien met deze topic he maar denk eens over het volgende na: als zelf een bocht metaal in de buitenlucht gaan gloeien dan wil ik nie weten welke temperaturen je klepjes hebben hoor. er zijn inderdaad veel mensen die er last van hebben en ja da kan dus normaal zijn da beweer ik nie. ma bij ons in de luchtvaart geld de regel gloeien zijn BROKKEN of komende brokken of dat voor quads van toepassing is laat ik in het midden ookal omdat ik het niet weet...
-
Vincenzo
- Quad Expert

morge post ik de volledige formule maar der bestaat een formule waar de temperatuur omgekeerd evenredig is met de vullingsgraag dus da wil zeggen dat als de temperatuur stijgt dat de vulligstgraad (benzine luchtverhouding) te weinig is dus "arm" of da TE arm is...??? hangt ook van de dikte van het metaal van de uitlaat af ma der zijn Z400's die ik ken met FP die gloeien en mijne gloeit niet.
-
doubletracing
- Quadracer

-
Blaster-boy
- Quadracer

is dat ook bij blaster ?
is mij nog niet opgevalle , standaard niet en met vh er net op ook niet...
is mij nog niet opgevalle , standaard niet en met vh er net op ook niet...
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
kristoflies