ander voorarmen of ander vering?
en ook wa uitleg dan ast ga
(mattsvanlooy@hotmail.com is mijn adres )

Als je andere armen heb, dan kun je je vering aan laten passen. Dan wordt je eigen yfz vering goed gemaakt voor bredere armen. Dit kun je het beste laten doen bij technical touch in Lommel.matts schreef:ja. maar ik rij al met een yfz 450 he
(srry had ik al in het begin moeten vermelden)
dus de yfz 450 vering is al goed , dus ander vering is dan eigenlijk al niet meer nodig?
of tog wel?

heb jij er ervaring mee?(technical touch)Frank MB schreef:
Als je andere armen heb, dan kun je je vering aan laten passen. Dan wordt je eigen yfz vering goed gemaakt voor bredere armen. Dit kun je het beste laten doen bij technical touch in Lommel.
Voor ervaring moet je bij Nolimit of Oede miere zijn. Ik weet alleen dat er in een 450 kayaba schokkers zitten, en technical touch is een goede zaak waar volgens mij ook heel wat gp motors worden afgeveerd, onder andere geboers suzuki dacht ik. Dus verstand zal daar genoeg aanwezig zijn denk ik.rippeke schreef:heb jij er ervaring mee?(technical touch)Frank MB schreef:
Als je andere armen heb, dan kun je je vering aan laten passen. Dan wordt je eigen yfz vering goed gemaakt voor bredere armen. Dit kun je het beste laten doen bij technical touch in Lommel.
ik heb mij al laten vertellen dat het resultaat van een aangepaste vering door technical touch een reiger zeker overtreft!(met wat zou jij het vergelijken?)
ik heb een set armen liggen en twijfel nu nog over de veren. aankoop van nieuwe zie ik niet zitten omdat ik maar recreatierijder ben en aankoop teveel vind...
wat passen ze dan eigenlijk allemaal aan?
grts