ander voorarmen of ander vering

Deel hier je tips of een zelfgeschreven review
Plaats reactie
matts
Quadfanaat
Quadfanaat

ander voorarmen of ander vering

Bericht door matts »

wat is het beste ?
ander voorarmen of ander vering?
en ook wa uitleg dan ast ga :)

(mattsvanlooy@hotmail.com is mijn adres )
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

ander a armen is voor verbreding en betere wegligging, andere vering is voor meer rijcomfort enz....
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

en ook te zien waar je rijd eh
veel op de baan --> armen
veel offroad -->vering
veel op crossparcours --> armen + vering
Pure adrenaline attached with a license plate !
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Ik vind armen en vering bij elkaar horen, als je bredere armen neemt moet je ook andere vering nemen. Of je moet al goede vering hebben zoals de yamaha yfz. Dan ben je tenminste stabiel. Maar het is maar net hoeveel je uit te geven hebt, en wat je precies wil rijden wat Franky al zei.
matts
Quadfanaat
Quadfanaat

yfz

Bericht door matts »

ja. maar ik rij al met een yfz 450 he :)
(srry had ik al in het begin moeten vermelden)
dus de yfz 450 vering is al goed , dus ander vering is dan eigenlijk al niet meer nodig?
of tog wel?
mijn eigen email adres is mattsvanlooy@hotmail.com
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Re: yfz

Bericht door Frank MB »

matts schreef:ja. maar ik rij al met een yfz 450 he :)
(srry had ik al in het begin moeten vermelden)
dus de yfz 450 vering is al goed , dus ander vering is dan eigenlijk al niet meer nodig?
of tog wel?
Als je andere armen heb, dan kun je je vering aan laten passen. Dan wordt je eigen yfz vering goed gemaakt voor bredere armen. Dit kun je het beste laten doen bij technical touch in Lommel.
matts
Quadfanaat
Quadfanaat

rey-tec

Bericht door matts »

j ik ben nu al lid bij rey-tec dus ik denk dat ik het daar ga laten doen :)
mijn eigen email adres is mattsvanlooy@hotmail.com
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Neem dan gelijk long travel armen en veren, kost even wat meer maar dan ben je gelijk klaar.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Als je andere A-armen neemt dan is je standaardvering zo zacht dat hij vanvoor bijna op de grond komt als je een beetje over heuveltjes vliegt!

Dus ik zou beide aanraden OF eerst voor de veren kiezen!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik heb 2 wedstrijden mogen rijden op een yfz, met verbreedde voorarmen maar geen andere vering. Ik zou allebei nemen, want bij de laatste wedstrijd in Heerde waar je nogal ver naar beneden springt hebben mijn polsjes wat te voorduren gehad :lol: :wink: Standaard zijn de yfz veren wel goed voor op de weg en om een beetje door de bossen mee te crossen maar niet voor wedstrijden.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
rippeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rippeke »

Frank MB schreef:
Als je andere armen heb, dan kun je je vering aan laten passen. Dan wordt je eigen yfz vering goed gemaakt voor bredere armen. Dit kun je het beste laten doen bij technical touch in Lommel.
heb jij er ervaring mee?(technical touch)
ik heb mij al laten vertellen dat het resultaat van een aangepaste vering door technical touch een reiger zeker overtreft!(met wat zou jij het vergelijken?)

ik heb een set armen liggen en twijfel nu nog over de veren. aankoop van nieuwe zie ik niet zitten omdat ik maar recreatierijder ben en aankoop teveel vind...

wat passen ze dan eigenlijk allemaal aan?

grts
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

rippeke schreef:
Frank MB schreef:
heb jij er ervaring mee?(technical touch)
ik heb mij al laten vertellen dat het resultaat van een aangepaste vering door technical touch een reiger zeker overtreft!(met wat zou jij het vergelijken?)

ik heb een set armen liggen en twijfel nu nog over de veren. aankoop van nieuwe zie ik niet zitten omdat ik maar recreatierijder ben en aankoop teveel vind...

wat passen ze dan eigenlijk allemaal aan?

grts
Voor ervaring moet je bij Nolimit of Oede miere zijn. Ik weet alleen dat er in een 450 kayaba schokkers zitten, en technical touch is een goede zaak waar volgens mij ook heel wat gp motors worden afgeveerd, onder andere geboers suzuki dacht ik. Dus verstand zal daar genoeg aanwezig zijn denk ik.
EXFSS
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door EXFSS »

beste is allebij te steken, zoek je een goed setje 2e hands shoks en laat die aanpassen, die originele zijn niks waard,
tenzij je er recreatief mee rijdt
bm suspension
Plaats reactie