olielek bij warrior
olielek bij warrior
Weet er iemand wat dit is:
(foto is niet van warrior, maar van raptor 350, maar motorblok komt overeeen)
Hier lekt hij een beetje olie langs de onderkant.
M'n oliepijl is ook redelijk wat gezakt de laatste dagen.
(foto is niet van warrior, maar van raptor 350, maar motorblok komt overeeen)
Hier lekt hij een beetje olie langs de onderkant.
M'n oliepijl is ook redelijk wat gezakt de laatste dagen.
heb het zelf niet losgehaald, heb de quad 2de hands gekocht, had pas onderhoud gehad, dus waarschijnlijk zal dat niet goed dichtgedraaid zijn of zo.
Ik heb gisteren nieuwe oliefilter en olie gehaald, ga straks alle olie aflaten en die filter vervangen, ze zeiden me dat die filter onderaan de quad moest, daar waar je de olie aflaat, klopt dat, of moet die op de plaats waar ik nu een lek heb ?
Ik heb gisteren nieuwe oliefilter en olie gehaald, ga straks alle olie aflaten en die filter vervangen, ze zeiden me dat die filter onderaan de quad moest, daar waar je de olie aflaat, klopt dat, of moet die op de plaats waar ik nu een lek heb ?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
de filter zit op de plaats die je aanduid, is een o-ring die de boel afsluit, kan zijn dat die stuk is. loopt het er echt uit of zweet het? zweten kan zo geen kwaad. komt door het dekseltje te vast te draaien. als je het terug monteerd de vijzen gelijkmatig aanspannen en dan heb je dat niet voor.
greetz
greetz
quad op zijn kant, deksel eraf, kijken of de rubberen 0-ring nog intact is. klein beetje olie op de ring doen en op zijn plaats drukken. deksel vastzetten. quad weer terug op wielen. met doekje schoonmaken. als het goed is geen olie lekkage meer. anders is je o-ring stuk of in het ergste geval je deksel gescheurd.
hmmmmmm. eat me..
Bedankt voor de tips,
Vrijdag nieuwe olie gehaald, nieuwe filter, ...
Zaterdagavond er aan begonnen, motor warm gereden, wou de schroef losdraaien om olie af te laten... Met geen stokken los te krijgen
Met 3 man geprobeerd, en zelfs geen milimeter willen bewegen.
Straks gaan we met luchtdruk proberen, maar ga eerst nog nieuwe dichtingen halen voor het dekseltje van de oliefilter en ook voor de aflaat.
Vrijdag nieuwe olie gehaald, nieuwe filter, ...
Zaterdagavond er aan begonnen, motor warm gereden, wou de schroef losdraaien om olie af te laten... Met geen stokken los te krijgen
Met 3 man geprobeerd, en zelfs geen milimeter willen bewegen.
Straks gaan we met luchtdruk proberen, maar ga eerst nog nieuwe dichtingen halen voor het dekseltje van de oliefilter en ook voor de aflaat.