Hoeveel dB?
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

108?????????? Dat is echt absurd veel!!! Officiële meting?jenzie schreef:Ik zit rond de 108 db met mijn dubbele Fp, Full system!
Nogal lawaaierig eigenlijk maar dat vind ik niet erg!
Sommige verkiezen liever een stillere uitlaat maar
dat is iedereen zijn mening he!![]()
Greeeeeeetzzzzzz
Met of zonder roosters erin?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
dus in de toekomst gaan ze aan elke parcour je db meten en dan mag ijj nergens meer rijdejenzie schreef:Ik zit rond de 108 db met mijn dubbele Fp, Full system!
Greeeeeeetzzzzzz
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
108 db jij bent goed bezig ! vin je dat er nu zelf ni beetje over ?jenzie schreef:Ik zit rond de 108 db met mijn dubbele Fp, Full system!
Greeeeeeetzzzzzz
of leef jij op u eentje daar op een planeet ? maar jij denkt ook mss nog veel kabaal is veel power
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

108dB vind ik persoonlijk ook een beetje teveel,ben een beetje aan het zoeken voor een uitlaat die toch veel vermogen bijgeeft maar toch zo weinig mogelijk lawaai produceert. Heb horen zeggen dat de yoshimura's rond de 104dB en de Doma's rond de 98dB,Rino ook waarschijnlijk.
Ik denk dat ik voor een Doma ga gaan,een redelijke vermogenwinst en een aanvaardbaar lawaai. Teveel lawaai zorgt zowieso voor problemen,hoe je het ook draait of keert!
Dit is mijn mening hierover...
Ik denk dat ik voor een Doma ga gaan,een redelijke vermogenwinst en een aanvaardbaar lawaai. Teveel lawaai zorgt zowieso voor problemen,hoe je het ook draait of keert!
Dit is mijn mening hierover...
YFM 660r raptordriver
-
Mestdagh Alexander
- Easy Quadrider

Hebben de mannen op hun 700 met een enkelvoudige demper evenveel dB als jij met je dubbele uitlaten?jenzie schreef:Ik zit rond de 108 db met mijn dubbele Fp, Full system!
Greeeeeeetzzzzzz
YFM 660r raptordriver
Ik heb een een Rino steken op mjn Z400 en je dempingwol die er in zit die vergaat(verbrand?) na een tijd,en naarmate dat proces verloopt ga je ook veel meer lawaai beginnen maken maar,en dat ondervind ik,heft ie zijn neus ook veel sneller richting hemel,dus merkbare vermogenwinst bij mij althans(lewis
).Het vervangen van de dempingswol werdt mij gezegd door Marco van ex-Jumpingjet = wie op de baan veel rijdt en daardoor meestal langer in de hogere toeren zit ongeveer iedere 6 maanden en voor de parcourrijders ongeveer iedere 12 maanden.
Enjoy your ride...
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
marco van ex- jumpingjetFOR FUN schreef:Ik heb een een Rino steken op mjn Z400 en je dempingwol die er in zit die vergaat(verbrand?) na een tijd,en naarmate dat proces verloopt ga je ook veel meer lawaai beginnen maken maar,en dat ondervind ik,heft ie zijn neus ook veel sneller richting hemel,dus merkbare vermogenwinst bij mij althans(lewis).Het vervangen van de dempingswol werdt mij gezegd door Marco van ex-Jumpingjet = wie op de baan veel rijdt en daardoor meestal langer in de hogere toeren zit ongeveer iedere 6 maanden en voor de parcourrijders ongeveer iedere 12 maanden.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Teunie schreef:108?????????? Dat is echt absurd veel!!! Officiële meting?jenzie schreef:Ik zit rond de 108 db met mijn dubbele Fp, Full system!
Greeeeeeetzzzzzz
Met of zonder roosters erin?
Met een decibel meter die ze gebruiken in een moto-zaak!
Wel gemeten zonder de db-killers erin!
Aangezien k toch niet op parcours ga rijden vind k t niet erg
dat t zoveel lawaai produceert!
Greeetzzzz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Ah dat weet ik niet,zal misschien iets minder zijn veronderstel ik!Mestdagh Alexander schreef:Hebben de mannen op hun 700 met een enkelvoudige demper evenveel dB als jij met je dubbele uitlaten?jenzie schreef:Ik zit rond de 108 db met mijn dubbele Fp, Full system!
Greeeeeeetzzzzzz
Greeetzz
Lewis schreef:108 db jij bent goed bezig ! vin je dat er nu zelf ni beetje over ?jenzie schreef:Ik zit rond de 108 db met mijn dubbele Fp, Full system!
Greeeeeeetzzzzzz
of leef jij op u eentje daar op een planeet ? maar jij denkt ook mss nog veel kabaal is veel power
Vind t zelf ook wel veel lawaai hebben maar ik houd
wel rekening mee met t feit dat als ik in een bebouwde kom
of tussen de huizen rijd dat ik gas minder......
Greeetzzz