Hydro Dynamics USA

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Hydro Dynamics USA

Bericht door Sebastien »

Kzie veel info op het internet over die a-armen maar heb er eigenlijk nog nooit iemand met zien rijden. Wa denken jullie van deze a-armen en veren?

Afbeelding
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

ah ik zal eens lezen bedankt he
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Mestdagh Alexander
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Mestdagh Alexander »

Heb ik indertijd al een topic over gemaakt;http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... r+dynamics :wink:
YFM 660r raptordriver
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Als ik alles gelezen heb kom ik tot de conclussie dat niemand ze neemt omdat het geen long travel veren zijn.
De armen zijn mss goed maar dan moet je bijna ok die veren nemen omdat ze op elkaar zijn afgesteld.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Ik heb geen goede ervaringen met dat vervelende kereltje die daar de verkoop regelt. Dealerschap voor europa schijnt in handen te zijn van een Frans bedrijf.
EXFSS
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door EXFSS »

idd dit is reaction, zijn zelf ook niet zo tevreden hierover, naverkoopsdienst, de onderhandelingen lopen nog met technoflex???

is idd een probleem met a-armen en hierop aangepaste veren,
maar eigenlijk zou je dit altijd moeten doen, wat ze ook zeggen, een paar milimeter meer of minder afstand zal al een enorm verschil in kracht voor je demper betekenen,

veel geluk ermee
bm suspension
Plaats reactie