Alfredo schreef:@Jenzie - Je zou beter wel op parcours rijden, daar zijn ze dat lawaai gewoon, ipv in de bebouwde kom en in bossen (of waar jij dan ook rijdt)...
Ik rijd meestal aant circuit van Zolder,daar zijn ze ook lawaai gewend,
en op het industrie-terrein hier in de buurt!
FOR FUN schreef:Ik heb een een Rino steken op mjn Z400 en je dempingwol die er in zit die vergaat(verbrand?) na een tijd,en naarmate dat proces verloopt ga je ook veel meer lawaai beginnen maken maar,en dat ondervind ik,heft ie zijn neus ook veel sneller richting hemel,dus merkbare vermogenwinst bij mij althans(lewis ).Het vervangen van de dempingswol werdt mij gezegd door Marco van ex-Jumpingjet = wie op de baan veel rijdt en daardoor meestal langer in de hogere toeren zit ongeveer iedere 6 maanden en voor de parcourrijders ongeveer iedere 12 maanden.
Ik snap nog steeds niet waarom men denkt dat Jumpingjet er niet meer is? Is er nog steeds gewoon hoor...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
jenzie schreef:Ik zit rond de 108 db met mijn dubbele Fp, Full system!
Nogal lawaaierig eigenlijk maar dat vind ik niet erg!
Sommige verkiezen liever een stillere uitlaat maar
dat is iedereen zijn mening he!
Greeeeeeetzzzzzz
108?????????? Dat is echt absurd veel!!! Officiële meting?
Met of zonder roosters erin?
Met een decibel meter die ze gebruiken in een moto-zaak!
Wel gemeten zonder de db-killers erin!
Aangezien k toch niet op parcours ga rijden vind k t niet erg
dat t zoveel lawaai produceert!
Greeeeeeetzzzzzz
GOED BEZIG maat... ik ga er ook voor binnekort. Vind het zalig als zon machien veel lawaai uit brald. HOE HARDER HOE BETER...
Greeeeeeetzzzzzz
GOED BEZIG maat... ik ga er ook voor binnekort. Vind het zalig als zon machien veel lawaai uit brald. HOE HARDER HOE BETER...
Ja zo is dat Als je veel power hebt mag je dat toch ook laten horen hé
Ik heb over een paar weekjes me HMF op m'n Yfz en die zal ook wel lekker knetteren Geloof ik rond de 107-109 db. Ik rij dan wel alleen maar op een parkoer
Blasty schreef:Ik heb over een paar weekjes me HMF op m'n Yfz en die zal ook wel lekker knetteren Geloof ik rond de 107-109 db. Ik rij dan wel alleen maar op een parkoer
die van mij is een hmf en da t lawaai valt reuze mee hoor
volgens de site van hmf rond de 98 dB
Precies en dat wat jij zegt is gelijk aan wat HMF claimt als er een db-killer in zit. En ik denk niet dat ze liegen over het geluid als je nadenkt dat heel Amerika een stille uitlaat wil